Joachim_F Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nettstedet gir oss et innblikk i utviklingen. Les hele saken Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fantastisk! Har lenge ventet på en ny Carmageddon-oppfølger, etter å ha spilt i hjel både det første og tredje i serien Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Håper det blir noe likt Carmageddon 2. Synest det var best i serien. 1 Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 JAAH! Endelig! Får bare håpe det er like sjukt å underholdene som forgjengerne, og med MP Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fantastisk! Har lenge ventet på en ny Carmageddon-oppfølger, etter å ha spilt i hjel både det første og tredje i serien Da har du gått glipp av det beste! Spilte Carmageddon 2 til døde og husker jeg leste anmeldelsen av Pc Player en million ganger (8/10) før jeg overtalte faren min til å kjøpe det. Det hadde 18års grense, men jeg hadde spilt demoen i ukesvis allerede og gått så langt som å endre demo-data til å fjerne tidsbegrensning Good times. Nå fikk jeg lyst til å installere det gamle spillet igjen! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Håper vi endelig får en fullverdig oppfølger til Carmageddon 2, TDR 2000 ver bare begredelig i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil bare nevne til Carmageddon fans at det første spillet var inspirert av en kultfilm "Death race 2000" laget i 1975. Anbefaler denne filmen selv om den er gammel. En god måte å komme i riktig stemning før spillet kommer. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har fulgt med på denne! Har gode minner fra 2ern. 1ern har jeg ikke prøvd. 3var helt ok og ikke mer enn det, iforhold til 2ern så var 3ern en skuffelse. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil bare nevne til Carmageddon fans at det første spillet var inspirert av en kultfilm "Death race 2000" laget i 1975. Anbefaler denne filmen selv om den er gammel. En god måte å komme i riktig stemning før spillet kommer. "Selv om den er gammel"? Moderne Hollywood-filmer er gjenoppgulpet skvip som gjentakes om og om og om og om og om og om og om igjen. Samtlige filmer som lages nå om dagen er trukket over samme lest og har stort sett samme plotutvikling. Det meste laget før 2000 er bedre enn det meste laget etter. Imho. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil bare nevne til Carmageddon fans at det første spillet var inspirert av en kultfilm "Death race 2000" laget i 1975. Anbefaler denne filmen selv om den er gammel. En god måte å komme i riktig stemning før spillet kommer. Den har David Carradine som Frankenstein og en ung Stallone som Machine Gun Joe. Meget bra film. Men drit i remaken, den er ikke verdt pengene om du så laster den ned ulovlig. Gleder meg til neste Carmageddon, men er som vanlig skeptisk. Det har gått for lang tid siden forrige spill, så de må nok gjøre en del visse endringer for at folk skal bry seg. Men gjør de for mange endringer blir det ikke lenger Carmageddon. Vi får se. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Husker jeg hadde gøy med gaffeltruck og menger med mennesker som jeg drepte i eneren 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 "Selv om den er gammel"? Rettet mot en yngre generasjon som er blitt for vant for "CGI candy" og super spesialeffekter i filmer. Tror personlig at i 2012 ville det ha vært et sosial selvmord for Hollywood å lage en film hvor fremtidens USA er et fascistisk diktaturland som sponser sport hvor uskyldige mennesker blir drept for å få poeng. For å ikke nevne Matilda the Hun og Herman the German med deres bil Nazi Navigator. Remaken var mye mere politisk korrekt, noe som får meg til å lure: hvor langt tør dem å tøye grensa med Carmageddon: Reincarnation? Lenke til kommentar
dfens Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Herlig, bare helt herlig. Min klare favoritt er eneren, toeren ble for polert og fysikken var sær. Hadde heller ikke samme rå musikken som satt stemningen perfekt (Fear Factory, Demanufacture uten tekster). Må dog testes først, er redd for at Carmageddon slik jeg liker det er for politisk ukorrekt i dag... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Carmageddon var det første spillet jeg spilte som hadde virkelig god fysikk. Karosseriet ble dynamisk forvrengt, og alt virket veldig naturlig. Motsetningen husker jeg var Twisted Metal som ikke hadde noen fysikk utover tyngdekraft. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Avhengig av hvilken versjon du spiller, får du enten meie ned horder av zombier eller helt normale fotgjengere. Ikke glem roboter. Landene som var mest glad i sensur (les germanerne og muligens australia om dette i det hele tatt var tillatt der nede) fikk ikke en gang lov til å kjøre ned Zombier. De ble avspist med roboter. Eneren ble forresten nesten pen å se på om du fikk tak i 3dfx patch og var i besittelse av et (eller flere) voodoo skjermkort. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jaaaaaa! Om det er et spill som virkelig fortjener en oppfølger så er det Carmageddon-serien! Det eneste de trenger å gjøre spør du meg er å oppdatere grafikken, og slenge til noen nye baner. Gameplayet er så godt som perfekt allerede Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det originale Carmageddon var fantastisk, men synes 2ern var skuffende. Var ikke det samme i det hele tatt. Er vel syltynne sjanser for at de går tilbake til hva som gjorde det første spillet så bra, men vi kan jo håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå