Primalien Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er blitt lykkelig eier av logitech g510 tastatur,, meget fornøyd med det. Mitt spørsmål er: hvordan bytter man farge på displayet? noen som vet?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Heisann. Med min G13 skifter jeg farge i programvaren til logitech. Regner med at det også gøres med G510. Programvare/driver: http://www.logitech.com/no-no/434/7246 Last ned Logitech gaming software og Gamepanel-programvare. Endret 5. mars 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 ok, men jeg finner ingen ting. Har åpnet Logitech LCD manager (siste versjon) men finner forsatt ingen innstillinger hvor jeg kan forandre farge på tastaturet. Noen forlag? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Vet ikke om G510 og G13 bruker samme software,men hvis de er like kan du prøve dette: Har du installert Logitech gaming software,har du en fane av en svart tast med en hvit G nede i høyre hjørnet på pcn. Trykk på denne velg tastatur hvis du har flere gaming produkter fra Logitech. Hvis du ser lyspære ikon(tilpass lysfarge) trykker du på den.Oppe til høyre finner du en sirkel med en trekant inni. her justerer du farger. EDIT: Lese bruksanvisningen er også en ide. Den har samme gaming software som G13. Se 5min ut i denne filmen: Endret 5. mars 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Takk så mye, fant ut av det. Måtte laste ned Logitech gamer software. Fint ta forum fungerer og igjen takk :-) Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Den e go. Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå