Lego Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Disse var drit kule... tenk å ha et sånt i kabinettet!! http://www.cpufx.com/Merchant2/merchant.mv...Category_Code=E Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Lego skrev (2002-02-08 22:09):Disse var drit kule... tenk å ha et sånt i kabinettet!! http://www.cpufx.com/Merchant2/merchant.mv...Category_Code=E Sinnsykt fett! Er jo bare å plugge i :smile: Må bestille en slik en ja... Hadde vært kult å hatt en sånn en i kabinettet, det er vel noen ala det proffene på billyd bruker for å justere in lyden, se på tv, dvd osv... Hadde vært litt kult å laget en tøff skjermbeskytter å bare latt den stått å gått på lan.... [ endret av blackice den 2002-02-10 01:05 ] Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Nå ble ikke 20x4 LCD displayet mitt det samme lengere :sad: Lenke til kommentar
Kalve Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Plutselig ble ikke 40x4-displayet mitt det samme lenger heller... Må nesten kjøpe meg et slikt. Kan koble det sammen med Nintentoen (gammel type) jeg planlegger å montere inn i boxen. Blir en litt tøff boks det her :smile: Tenk dere: - En kasse på 80x80x80cm laget i tre. - På begge sideveggene er det 65cm (diagonal) plexivinduer. - Hele kassen er dekket med rosa plysj. - I front er det en 6"4 fargeskjerm (omtrent i midten). - Over fargeskjermen finner man 2 stk 4x40 LCD- displayer som til enhver tid viser temperatur på begge prosessorene, hvor mye minne som er ledig, og ip-adresse på eth0 og eth1. - Under fargeskjermen er det en liten luke som kan låses med nøkkel. Åpner man den finner man CD- spillere, diskettstasjon o.l. Skal se om jeg får lagt ut tegninger og spesifikasjoner når jeg kommer hjem. Denne dingsen blir nok noe slitsom å lage, men HERREGUD som den kommer til å rocke på TG03?? :wink: C'ya, Kalve. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Og dem kommer til og veie mye vis du skal lage den tre. Vis du skal ha den med på tg03 så må du nok ha tralle med motor for og få den inn. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hei! Vel,hadde vært kjekt å ha slike skjermer i kabinettet..:wink:Liksom ikkje så stort med mitt 20x4 lcd display lenger..;( Lenke til kommentar
totveit Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg lurer bare på en ting angående slike lcder, de kobles jo til s videoen på kjermkortet. Jeg har et Gainward GeForce 3 powerpack som har s video. Vises bildet på kjermen samtidig som på s videoutgangen? Er fryktelig usikker på dette! Takk Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 erhm, velkommen etter, er vel sikert 2-3 uker disse var i forumet, men uansett... Det skal fint gå ann å velge om du vil ha bilde på skjermen samt s-video utgangen, du kan mikse litt der tror jeg... Har bare et GF2 kort selv da, men regner med det er samme opplegg... Er i verste fall samme drivere... Correct me if im wrong anyone.. :smile: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Sender cpufx til Norge? håper på det beste... Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Ta en titt her: http://www.crystalfontz.com/products/2002a...olor/index.html Hvordan er det meninga at jeg skal koble til disse (lukter loddebolt lang vei spør du meg)? Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Her er det større utvalg.. Mange er spesielt tilpasset for bil.. http://www.mp3car.com/hardwarecats.asp?Type=H&Cat=L _________________ I'm feeling very shpongled. Smashed,mashed, completely geschtonkenflapped [ Denne Melding var redigert av: MiraQdata på 2002-04-02 23:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå