Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her inne som har forslag på program for ripping av DVD'er som er kopibeskyttet? Handbrake tar ikke de og jeg vil gjerne lagre filene som et image av DVD'en.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her inne som har forslag på program for ripping av DVD'er som er kopibeskyttet? Handbrake tar ikke de og jeg vil gjerne lagre filene som et image av DVD'en.. Er vel strengt ikke lov??? Men siden du spør så pent: http://www.mrbass.org/dvdrip/ Har ingen erfaring med denne eller andre for den saksskyld,men søkte opp på nett;) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Det finnes faktisk en tidligere rettssak på akkurat dette med å "rippe" dvd'er for å bruke dem på for eksempel PC'en sin og resultatet ble Full Frifinnelse av Dvd-Jon Det er ganske enkelt egentlig, så lenge man eier selv originalen er det ikke noe i veien for å fjerne "hindringer" som prøver å stoppe deg fra å avspille det mediet du eier på feks en dvd spiller, pcen eller hva det nå skal være. Du eier jo tross alt rettighetene til å spille av mediet allerede. Har selv Dvdfab som fungerer greit til det jeg bruker det. Endret 5. mars 2012 av Malvado 1 Lenke til kommentar
JAH Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Har brukt dvd decrypter i mange år, men programmet er ganske så utdatert.Mulig du vil slite litt med nyere titler, men uansett å anbefale. Jaggu var det mac forum ja... Endret 5. mars 2012 av janaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hey folkens. Dette er i Mac forumet og jeg klarer meg greit med de programmene jeg allerede har til min pc. Det er til OSx jeg vil ha programmene. Btw. Det er fullt lovlig å lage en kopi av dvd'er til eget bruk. Til pc bruker jeg DvdShrink og DvdFab. 1 Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Handbrake Funker utrolig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ripper ikke til image fil, men helt ok til komprimering av filer. Kom over RipIt som er enda enklere enn Handbrake, men ikke så mange innstillinger som Handbrake. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 He, leste ikke hele førsteposen din Bare overskiften og noen av svarene Men blir ikke image filene veldig store? Derfor jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det skal liksom være det å lage en kopi av dvd plater slikt at barna kan bruke. Rippe vekk alt annet en filmen og norsk lydspor. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 : Det finnes også en versjon av dvdfab for mac. Tipper du vet det allerede, men sånn just in case. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Malvado skrev (På 23.3.2012 den 22.12): : Det finnes også en versjon av dvdfab for mac. Tipper du vet det allerede, men sånn just in case. Faktiskt så viste jeg det ikke selv om jeg ganske ofte bruker det på PC. Tusen takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå