Gå til innhold

Blomdahl ørepynt på nettbutikker?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det selges Blomdahl ørepynt på nettbutikker?

 

Jeg tok hull forrige uke med pistol og sånne sterile kassetter (Blomdahl medical).

 

Det gjør lite vondt, og vasker to ganger om dagen. En i dusjen med bare vann, eller eventuelt med vann og mils såpe (Asan), og en gang til på dagen med saltvann for øyeskyll. Det har ikke kommet ut noe puss eller noe, og det er ikke rødt.Dobbene er ikke klemt veldig hardt, så det er både luft på den ene og den andre siden av øret så det blir ikke klamt.

 

Tenkte på å gjøre det hos piercer, men det finnes ingen her i kommunen som driver proff.

 

Jeg ble anbefalt å ha de i 6 uker, men kan ta de ut etter 4 hvis det ikke er vondt. Tror jeg har de i 6 uker uansett.

 

Lurer på om jeg skulle kjøpt med noen andre fra Blomdahl som jeg kan ha i det første året. Vil helst ikke få noe allergier... Tips til gode nettbutikker som selger medisinske øredobber?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Hei!

Du kan kjøpe Blomdahls øredobber i Nettbutikken for Helse og Hudpleie, www.helseoghudpleie.no. De har masse lekre øredobber med perler, hjerter, ulike stener (diamenter) osv. Disse øredobbene kan brukes av alle, men er velegnet ved nikkelallergi, annen allergi, utslett og eksem og ellers ved overfølsom hud. De bør også brukes av barn som enda ikke har et fullvoksent immunsystem. De kan fås både i plast og titan.

Endret av Happier
Lenke til kommentar

Tips? smile.gif

Hei! Nettbutikk for Helse og Hudpleie, www.helseoghudpleie.no, har flotte øredobber i titan og plast før barn og voksne med overfølsom hud som nikkelallergi, andre allergier, overfølsomhud eller tørr hud. Anbefaler barn å bruke titan eller plastøredobber på grunn av deres umodne immunsystem. Det finnes mye lekkert i stener, perler, hjerter, sommerfugler osv. Man kan også bare kjøpe en øredobbe hvor man kan hekte på et anheng man selv ønsker og har. Veldig praktisk.

 

Noen som vet om det selges Blomdahl ørepynt på nettbutikker?

 

Jeg tok hull forrige uke med pistol og sånne sterile kassetter (Blomdahl medical).

 

Det gjør lite vondt, og vasker to ganger om dagen. En i dusjen med bare vann, eller eventuelt med vann og mils såpe (Asan), og en gang til på dagen med saltvann for øyeskyll. Det har ikke kommet ut noe puss eller noe, og det er ikke rødt.Dobbene er ikke klemt veldig hardt, så det er både luft på den ene og den andre siden av øret så det blir ikke klamt.

 

Tenkte på å gjøre det hos piercer, men det finnes ingen her i kommunen som driver proff.

 

Jeg ble anbefalt å ha de i 6 uker, men kan ta de ut etter 4 hvis det ikke er vondt. Tror jeg har de i 6 uker uansett.

 

Lurer på om jeg skulle kjøpt med noen andre fra Blomdahl som jeg kan ha i det første året. Vil helst ikke få noe allergier... Tips til gode nettbutikker som selger medisinske øredobber?

 

Hei! Se svaret lenger ned på siden. Men www.helseoghudpleie.no har mange fine Blomdahl øredobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...