balle3201 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei! Har for øyeblikket et Geforce 2 MX400 kort som jeg IKKE er særlig fornøyd med. Synes kortet er for dårlig til å spille med, men det mest negative er nok TV-ut kvaliteten som er helt latterlig. Har vurdert flere av Radeon kortene fra ATI, samt et par fra Nvidia, men er usikker på hva jeg skal kjøpe... Jeg har vurdert Sapphire Radeon 9700/9800 Pro som helt selfølgelig er veldig fristende...men desverre veldig dyrt. De andre alternativene er Sapphire Radeon 9600 Pro, som jeg har hørt er et bra Mid-range kort. (og VELDIG mye billigere), og eventuelt et Geforce FX 5600 Ettersom jeg bruker pc'en til mye film, samt litt spilling vil jeg ha et greit kort som fungere til begge delene. Har hørt/lest at ATI Radeon har en mye bedre TV-ut kvalitet enn Nvidia sine baserte grafikkkort. Er det noen som har erfaringer med disse kortene, og som forhåpentligvis kan hjelpe meg med dette valget. Alt er i allefall bedre enn det jeg har idag.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det med at Ati har bedre TV-ut kvalitet enn Nvidia kort, er egentlig noe bull spørr du meg, jeg og en kompiss kobla sammen pc'ene våres til et TV for å nettopp sjekke dette ut. Jeg har Geforce 2 Ti 64MB og han har Ati 9500PRO 128MB. Vi brukte samme kabelen til å koble begge maskinene til tv'n. Når vi så etter forskjeller kunne vi ikke merke en damn shit(isåfall utrolig liten forskjell). Har en kompiss som nettopp fikk seg et 9600PRO Fireblade E han er kjempe fornøyd, ett bra kort til prisen, holder til de nyeste spill. Er også et kjempe kort til å OC med Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 ja er enig med Gef her. ville nok ha valgt ati 9500-9600pro fx 5600 tror jeg er ikke jeg ville hatt .lite ytelse på pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå