HelloKjersti Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det kommende MMO-spillet blir gratis å spille. Les hele saken Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Gledet meg sykt til dette - men så ble det PS3 only konsoll. 1 Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er skikkelig spent på hva CCP får til med dette spillet, og jeg vurderer faktisk å kjøpe en PS3 utelukkende for dette spillet. Lurer på om man kan sende ISK fra EvE-Online til DUST514? Siden begge operer i samme verden så logisk burde det være mulig. Med ny PS på trappene gleder jeg meg til CCP tar til fornuften og lanserer det på PC. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vel, jeg kommer hvertfall til å prøve det nå. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nice, da kommer jeg garantert til og tese dette Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Mikrotransaksjoner? Nei takk, da holder jeg meg unna. Det eneste som ødelegger spillopplevelsen min er mikrotransaksjoner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå