fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 hallo er det mulig og kopiere HTML/PHP koden ifra diskusjon.no til mitt egent forum? IP-board også endre språk og Kategorier? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Med mindre koden er gitt ut åpent så tviler på at utviklerene blir så glad for at du stjeler arbeidet dems. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du skrev akkurat en post om copyright.. hva tror du Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Du skrev akkurat en post om copyright.. hva tror du men nå er det jo ikke copyrights på diskusjon.no! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Klart du kan, du kan lage en bot som henter hver enste tråd og svar. Og alle brukerne. Mange sånne sider på internett som faktisk kopierer andre sider for å komme høyt på google. Det er ikke vanskelig . Men det er nok heller ulovlig, da diskusjon.no er beskyttet under åndsverksloven. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Klart du kan, du kan lage en bot som henter hver enste tråd og svar. Og alle brukerne. Mange sånne sider på internett som faktisk kopierer andre sider for å komme høyt på google. Det er ikke vanskelig . Men det er nok heller ulovlig, da diskusjon.no er beskyttet under åndsverksloven. nei trenger bare skinet og mine inlegg funksjonen. Trådene og brukere trenger jeg ikke! det står jo ingenting på diskusjon.no at det er copyrights? Endret 5. mars 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 http://www.invisionpower.com/products/board/ Koster penger, men du finner det på pirat sider også. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 http://www.invisionp...products/board/ Koster penger, men du finner det på pirat sider også. aha men vil heler betale for det! Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Feil. Endret 5. mars 2012 av kjelle392 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du skrev akkurat en post om copyright.. hva tror du men nå er det jo ikke copyrights på diskusjon.no! Jo det er det. Opphavsretten gjelder uten at det må nevnes på hvert enkelt verk som lages. Dette forumet er et digitalt verk som noen har opphavsretten på. Selve forumet er kjøpt av de som har laget det, og deretter har de laget en del funksjoner selv(eks mine innlegg) som diskusjon.no eier opphavsretten til. Å kopiere denne vil derfor være et brudd på åndsverksloven. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) PHP ligger på serversiden, så nei, det går ikke. Endret 6. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå