Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Veldig bra,men ikke helt fornøyd med den "taggete" rammen som vises ekstra godt på hodet;) Lenke til kommentar
Eva1974 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Veldig bra,men ikke helt fornøyd med den "taggete" rammen som vises ekstra godt på hodet;) Takk for tilbakemelding!! Jeg er nok litt for glad i disse rammene, men du har så rett! Skal legge ut ett uten også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Bilde som kan tolkes på mange måter.Veldig bra,men ikke helt fornøyd med den "taggete" rammen som vises ekstra godt på hodet;)Takk for tilbakemelding!! Jeg er nok litt for glad i disse rammene, men du har så rett! Skal legge ut ett uten også Se det..mye bedre.Er det ps du har kan du legge på canvas rundt bildet;) 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fint og uttrykksfullt, liker godt bruken av lys og fargetonen. Utsnittet fungerer også veldig bra her, - i mine øyne forsterker både utsnittet og rammen stemningen i bildet. 1 Lenke til kommentar
Eva1974 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Fint og uttrykksfullt, liker godt bruken av lys og fargetonen. Utsnittet fungerer også veldig bra her, - i mine øyne forsterker både utsnittet og rammen stemningen i bildet. Tusen takk for det! Helt ny i gamet ennå, og prøver meg mye frem. Veldig hyggelig med tilbakemeldinger!!! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg