Tessjo Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Plutselig starter pc min opp i sikker modus. jeg får opp innloggingen til windows, men når jeg skriver inn brukernavn og passord godtar den ikke dette. Hvordan kommer jeg tilbake til vanlig oppstart? Får alternativ helt i starten og trykke esc og da kommer det opp en meny. er det noe der kanksje? Lenke til kommentar
Norp Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Velg "start windows på vanlig måte" eller tilsvarende tekst som betyr det samme. Ikke velg "start windows i sikkerhetsmodus". Hvis du kommer rett inn i sikkerhetsmodus uten at du får opp noen valg om hvordan du vil starte pcen din, så holder du inne f8. Da vil du få opp en meny der du kan starte windows på x-antall forskjellige måter. Lenke til kommentar
Tessjo Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Velg "start windows på vanlig måte" eller tilsvarende tekst som betyr det samme. Ikke velg "start windows i sikkerhetsmodus". Hvis du kommer rett inn i sikkerhetsmodus uten at du får opp noen valg om hvordan du vil starte pcen din, så holder du inne f8. Da vil du få opp en meny der du kan starte windows på x-antall forskjellige måter. Trykte f8 og prøvde alle alternativer, men den starter fortsatt i sikker modus og vil ikke godta brukernavn/passord. Flere forslag? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men fikk du opp oppstarts alternativer i det hele tatt ved å bruke F8 knappen? Eller skippet den alt og gikk rett inn i sikkerhetssmodus? Hvis ja, hvilket pc merke er det du har? Lenke til kommentar
Tessjo Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Men fikk du opp oppstarts alternativer i det hele tatt ved å bruke F8 knappen? Eller skippet den alt og gikk rett inn i sikkerhetssmodus? Hvis ja, hvilket pc merke er det du har? Fikk oppstartsalternativer, flere stykker. Det er hp 6730b Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kjør MSCONFIG (Start -> kjør/run -> msconfig). På det første skjermbildet, er det huka av på "normal oppstart", eller "selektiv oppstart"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå