Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ny redigert,og med ett litt annet utsnitt enn tidligere.Om en ser noen sorte prikker på himmelen er dette Måker;) Topaz Adjust,Denoise og Infocus. Justert levels og highlights/shadow. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette falt jeg for Liker det lyse, lette uttrykket du har fått fram i bildet. En litt ny stil fra deg, men jeg like det veldig godt. Ett bilde jeg kunne tenke meg å ha på veggen - selv om jeg ikke bor i Drammen Kompet sitter godt, selv om horrisonten ble veldig sentrert Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Dette falt jeg for Liker det lyse, lette uttrykket du har fått fram i bildet.En litt ny stil fra deg, men jeg like det veldig godt.Ett bilde jeg kunne tenke meg å ha på veggen - selv om jeg ikke bor i Drammen :)Kompet sitter godt, selv om horrisonten ble veldig sentrert Takker;) Har mere himmel å gå på her ang litt midtstilt horisont,men valgte det slik for å få frem detaljer i bebyggelse osv;) Endret 5. mars 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flott utsnitt , fargetonar og etterbeh. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Flott utsnitt , fargetonar og etterbeh. Takker.Glemte vel å nevne att det er justert i levels og highlights/shadows også Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Begge versioner er fine hver for sig, dejlige farver og lys. De redigeringsværktøj ser ud til, at virke fint! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Begge versioner er fine hver for sig, dejlige farver og lys.De redigeringsværktøj ser ud til, at virke fint! Takker.Ja om en ikke dra det forlangt så virker de bra synes jeg.dette ett bildet jeg har brukt litt tid på å få slik det fremstår her;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette var flott:) Veldig behagelig for øyet, god komp og fint format. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fine bilder-få dei på Leret i storformat med blindramme og selg dei---likte etterbehandlingen/lys og farger Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Her stemmer det meste: Dybde, rett fokuspkt i brua, flott struktur og tiltalende farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Dette var flott:) Veldig behagelig for øyet, god komp og fint format. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Fine bilder-få dei på Leret i storformat med blindramme og selg dei---likte etterbehandlingen/lys og farger Tusen takk.Ja har sjekket ut lerret formater allerede;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Her stemmer det meste: Dybde, rett fokuspkt i brua, flott struktur og tiltalende farger Tusen takk;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Utrolig flotte begge versjonene - alt stemmer for meg - nydelig. Topp score! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Liker etterbehandlingen i den første versjonen. Synes det ble ganske så stilig. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Full pott fra meg - kort og godt utrolig bra komponert og ikke minst etterbehandlet. Likte versjon 1 marginalt best. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ble nesten som et maleri - riktig flott!! Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dette er bra. Fine farger. Få det printet så stort som mulig. Lerret er sikkert fint men har du vurdert børstet aluminium? Jeg tror motivet passer godt på børstet aluminium. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 God etterarbeiding som får fram detaljene. Panoramautsnittet var bare så bra. En riktig god jobb du har gjort her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Utrolig flotte begge versjonene - alt stemmer for meg - nydelig. Topp score! Takker så mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg