TheClansman Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Noen som vet hvordan man finner adressen på videostreamene til NRK's web-tv, har prøvd lenge og fikk det til en gang men husker f..n ikke hvordan jeg gjorde det. Vil så gjerne få lagret alle episodene av Autofil Lenke til kommentar
TheClansman Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Høyreklikk på videobildet > egenskaper. Var det ikke sånn da? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen som har klart og lagre de ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen som har klart og lagre de ? Har prøvd med ASF recorder. Brukte da metoden jeg beskrev i min forrige post til å finne adressen. Det gikk ikke bra Har ikke prøvd med andre nedlastingsprogrammer Lenke til kommentar
TheClansman Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hvis du høyreklikker på videoen og velger egenskaper på Sommeråpent 3.juli, (programmet med Iron Maiden) så får du opp denne adressen, (som ikke funker): http://www7.nrk.no/nrkplayer/asx.aspx?para...t7&mswmext=.asx Korrekt adresse for videoen er: mms://straum.nrk.no/Sommer_pent/2003-07-03/Sommer_pent_03_07_03_650_WM_20030703_211000.wmv Jeg fikk lasta ned denne men husker som sagt ikke hvordan jeg fikk tak i adressa, men jeg mener at jeg åpnet ei asx-fil og fant det der. BTW: jeg bruker streambox[/b] Lenke til kommentar
TheClansman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Fant det ut selv, og svaret var enklere enn jeg trodde. Limte inn adressen fra selve videoen rett inn i Internet eXploder og valgte å lagre aspx-fila. Åpnet deretter fila i Wordpad og fant rette adressen Virket ikke i Opera7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå