stiaas Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det holder ikke alltid å skru den av på vanlig måte. Fiks iPhone-trøbbel med en full omstart Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er verdt å nevne at dette også hjelper om mobilen ikke vil starte, selv om batteriet er ladet Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 er jo bare å ta ut batt... oh wait Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 er jo bare å ta ut batt... oh wait Nevn 1 telefon det hjelper å ta ut batteriet på.......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) er jo bare å ta ut batt... oh wait Nevn 1 telefon det hjelper å ta ut batteriet på.......... Samtlige jeg har hatt, vi nærmer oss 150. Edit: ...eller gikk jeg gikk av noe ironi? Endret 5. mars 2012 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 er jo bare å ta ut batt... oh wait Nevn 1 telefon det hjelper å ta ut batteriet på.......... alle jeg har hatt (motorola noenoe, nokia 3510i, sony ericsson k5xx, htc desire, htc sensation, htc sensation xe) 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 er jo bare å ta ut batt... oh wait Nevn 1 telefon det hjelper å ta ut batteriet på.......... Dette viser jo tydelig på hvor mye du vet om telefoner :!: 2 Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) er jo bare å ta ut batt... oh wait Nevn 1 telefon det hjelper å ta ut batteriet på.......... Dette viser jo tydelig på hvor mye du vet om telefoner Hehe, vet ikke hvem som kan minst om telefoner her.........jeg vet ikke om noen telefoner som får en full omstart med å ta ut batteriet. Ja, om telefonen henger seg så kan man selvfølgelig ta ut batteriet. Men man henter ikke ut informasjonen fra en telefon og legger inn all softwaren på nytt ved å ta ut batteriet. Endret 26. mars 2012 av iPaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg