fjarle Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvit magi skal gjøre Sonys mobilskjerm leselig i flombelysning. Sniktitt: Sony Xperia P Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke mulighet for minnebrikke denne gangen heller? FAIL igjen Sony... 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke mulighet for minnebrikke denne gangen heller? FAIL igjen Sony... Med 16GB intern lagring trenger du ikke minnekort. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 For meg er 32GB minimum. Så jo, jeg trenger minnekort. Eventuelt en telefon som har mer minne enn Sony Xperia P. 2 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 En tlf kunne godt hatt 120 gb internminne jeg skulle ha minnekort på den også..det er veldig praktisk i mange tilfeller 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Med 16GB intern lagring trenger du ikke minnekort. Morsom du. 16GB holder nesten ikke til musikk engang. Hadde faktisk ca. 16GB musikk på min gamle N97, så 16GB totalt til lagring er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Overskriften på tek.no sier alt: Dette er en ekte sommermobil Nok en telefon som ikke støtter hanskebruk eller ti minus, altså. Det er en alvorlig mangel når man får mobiltelefoner som ikke kan brukes under vinterforhold. Dette er dessverre den nye standarden. Til og med bensinpumpa på Shell der jeg handler har nylig sluttet å støtte hanskebruk fordi de har byttet ut et krute godt numerisk tastatur med en berøringslykkelig skjerm. Ren idioti satt i system. Produkter med kapasitive skjermer feiler i primære brukstilfeller, håper vi snart får hybridskjermer inn i markedet. Lenke til kommentar
Saba Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg har ventet på en telefon som dette som ikke er plastikk. Er det noen som har peiling på om knappene og det "dekselet" eller hva det nå er som begynner over kamerablitzen og dekker toppen også er av aluminium? I begynnelsen av dette klippet (bare skru av lyden hvis du ikke kan russisk) http://www.youtube.com/watch?v=kvbfs_wTIZo&feature=related vises aluminiums konstruksjonen godt når telefonen er tatt fra hverandre. Som dere ser 'ender' kroppen rett over blitzen. Blir litt skuffende hvis det 'dekselet' som er satt på i toppen der bak/oppe og knappene er plast...noen som vet? Fjarle? Endret 8. april 2012 av Saba Lenke til kommentar
Saba Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Leste 1 sted at telefonen er satt sammen av 3 aluminiumsdeler og glasstripen. Men att knappene muligens er plast. Hvis det er rett syns jeg det er dumt å ikke "gå hele veien" slik som f.eks iphone 4/4S som har knapper i rustfritt stål, akkurat som rammen... Endret 9. april 2012 av Saba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg