amund Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Lyst til å jobbe hos oss? Vi søker IKT-lærling Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dere er ett år for tidlige! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 De søker etter ny lærling til hver høst så du har sjansen neste år også. Må si jeg liker artikkelbildet som skal friste alle til å søke Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Må si jeg liker artikkelbildet som skal friste alle til å søke Bildet er tatt for noen dager siden da vi stilte til nettmøte her på Hw.no. Jeg kan ikke love at det blir slik servering hver dag på jobb :-) Benny: Vi tar inn ny lærling hver høst. Bare følg med her på Hw.no, eller send meg en epost ved nyttårstider neste år så sier vi ifra når stillingen lyses ut. 1 Lenke til kommentar
Mheetu Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nå angrer eg nesten på at eg valgte musikk, dans og drama. 3 Lenke til kommentar
Joachim_Buverud Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)? Nå søker du jobb, så er ingen krav annet enn bestått ikt-servicefag. Vurderer å søke, men er ingen web eller programmeringsguru... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Man må jo huske på de flinkeste får lærlingsplass. Det er ikke sagt at alle kan få lærlingsplass om man styker i fag eller å har mye fravær. Husk at arbeidsplassen må bruke tid å lære opp nybegynner og det kan bli dyrt for bedrifter om de må læres opp en del og ikke kan gjøre jobben alene. Men det jeg er enig i det er lavere krav å få lærlingplass en jobb fordi lærlingsplass er mere opplærling en fagutdannet jobb. Endret 5. mars 2012 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) virker fristende, jeg går ut vg2 i år, hva er kravene innen IKT (jeg ligger på 5-6)? Nå søker du jobb, så er ingen krav annet enn bestått ikt-servicefag. Vurderer å søke, men er ingen web eller programmeringsguru... "Vi søker en person som går eller har fullført Vg2 IKT-servicefag. Det er ikke noe krav, men absolutt en fordel" Det er til og med ikke et krav Endret 5. mars 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Vurderer å søke, men er ingen web eller programmeringsguru... Har du rett innstilling til å lære skal vi sørge for at du blir web- og programmeringsguru i løpet av de to årene :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg som har tatt fagbrevet D: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Enkelte ganger angrer jeg på at jeg gikk Data & Elektronikk istedenfor IKT.. 1 Lenke til kommentar
Mrkildal Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flott! sender søknaden etter skolen ! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Enkelte ganger angrer jeg på at jeg gikk Data & Elektronikk istedenfor IKT.. +1 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Enkelte ganger angrer jeg på at jeg gikk Data & Elektronikk istedenfor IKT.. Ja, ikke for å strø salt i sårene, men i hvert fall i Drammensregionen der jeg jobber (underviser på IKT Servicefag på Åssiden vgs) er det mye lettere å få jobb som IKT-lærling enn som D&E-lærling... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spørs jo helt om man tenker VG2 eller VG3 da. Lenke til kommentar
Grillmester Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er dette noe som tar plass i sommerferien? Eller er man lærling samtidig med skoleåret? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Så man må ha gått IKT Servicefag? Vet om mange som har gått IKT servicefag som kan mye mindre enn meg, selv om jeg har gått studiespesialisering og driver med hjemmesider på fritiden.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spørs jo helt om man tenker VG2 eller VG3 da. Ja. Er faktisk ikke særlig vanskelig å få læreplass her hvor jeg bor etter VG2. Selv så skal jeg gå VG3 dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå