MKgrublere Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Løsningen kan være å gi det bort til et palestinsk flyktningsprosjekt. For mye fotoutstyr i hylla? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 lære opp palestinske flyktninger i digital historiefortelling Kan tenke meg at eldre speilrefleks som bruker film en uinteressant, eller ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det står at så lenge det er digitalt og funker, så er det av interesse. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det står at så lenge det er digitalt og funker, så er det av interesse. Det la jeg ikke merke til av en eller annen grunn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hmm - dette er jo en gylden mulighet til å rydde opp i samlingen. 2 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er ikke helt sikker, men jeg har en snikende mistanke om at jeg har vært med på å arrangere fotoworkshop i de avfotograferte lokalene. Syns det er en fin sak. Nesten apolitisk, til og med. Det er rimelig sjelden i Midtøsten. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Bra tanke men sparsamt med info hvilket er en fordel når en trenger hjelp med "ting". Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Løsningen kan være å gi det bort til et palestinsk flyktningsprosjekt. For mye fotoutstyr i hylla? Frister ikke veldig å bygge noen nye landsbyer i dag, så fotoutstyret beholder jeg selv Dog er det et flott prosjekt i seg selv synes jeg, men jeg gir heller en 200-lapp enn feks. mitt gamle 40D verdt ca. 2.000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg