Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har hatt lyskestrekk i 3 år, blir ikke bedre.

unalfcb

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt lyskestrekk i 3 år nå. Jeg fikk det da jeg spilte fotball med venner, jeg skulle skyte så plutselig hørte jeg noe som brakk i lysken. Jeg tok pause fra fotballen lenge, da jeg følte at det hadde gått over etter en god stund startet jeg å spille fotball igjen. Jeg spilte uten noe probelemer i 1-2 månder, så fikk jeg det igjen. Da måtte jeg vente igjen en lang stund, så starter jeg å spille igjen og denne gangen hadde jeg ikke noe problem i 3-4 månder. Så forsettet det sånn hele tiden, jeg hvilte, det gikk over, så fikk jeg det igjen. Jeg gikk til legen, han sa at jeg skulle ta medisiner i 2 uker. Det hjalp ikke! Jeg dro til fysioterapeut, hun ga meg noen øvelser som jeg skulle gjøre.. Det hjalp ikke, jeg har printet ut en side der man skulle gjøre øvelser som jeg gjør.. det hjalp heller ikke, jeg har forsatt vondt i lysken. Jeg er lei av det, jeg får ikke spille fotball eller gjøre noe annet sport. Det gjør bare vondt jeg løper.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke, ingenting hjelper. Kanskje noen her kan som kan gi meg tips om hva jeg skal gjøre? Må jeg operere lysken?

Jeg bruker tigerbalsam, varmeshorts og varmer godt før jeg starter å spille.. men det hjelper ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok tatt enda en tur til legen og hører han ikke nå så bytter du lege. Du kan evt kontakte en naprapat. Kanskje han kan finne årsaken til smerten. Naprapati har fokus på å ikke fjerne smerten, men årsaken til smerten. Verdt et forsøk etter tre år. God bedring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...