Gå til innhold

kopiering av et spill.

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte et flight Simulator 2002 idag.

Jeg vil lage et sikkerhetskopi fligh s., kan noen hjelpe meg med å fikse det?

Noen anbefalte programmer utenom easy cd creator og nero?

Når jeg brenner med Nero, kommer det alltid "unrecorable error" og jeg er redd Cd'en ikke vil funke som den orginale.

Håper jeg får hjelp, for dette er en orginal CD, som jeg har brukt penger på. Om det trengs bevis, så er det bare å si ifra....

Pakiningen innegolder tre oransje cder, en instruksjonbok, en sånn bok om joysticker osv, garantien fra lefdal osv.

Trenger dere flere bevis, så er det bare å si ifra....

Forresten så skal jeg bruke dem selv, i tilfelle noe skjer med de orginale cdene....

Håper dere tror meg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakiningen innegolder tre oransje cder, en instruksjonbok, en sånn bok om joysticker osv, garantien fra lefdal osv :skriver tarantell

det er 4 cd i flight sim 2004,du må bruke cd 4 når du spiller..!!

men renger med det var en skrivefeil fra din side,og mine cd"er er blå ikke oransje... :wink:

Lenke til kommentar
Pakiningen innegolder tre oransje cder, en instruksjonbok, en sånn bok om joysticker osv, garantien fra lefdal osv :skriver tarantell

men renger med det var en skrivefeil fra din side,og mine cd"er er blå ikke oransje... :wink:

synes tydlig han skriver 2002 ikke 2004?

Lenke til kommentar

synes tydlig han skriver 2002 ikke 2004?

shit..sorry min feil trodde det var 2004 versjonen,da er det sikkert orginal.

:oops:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...