KarmaZ Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fikk idag mail fra Elkjøp om at hvis jeg innen 31. mars kjøpte Xbox fikk jeg returnert 500,- av Microsoft Norge. Har liksom aldri vært noe fan av Xbox, liksom Playstation som har vært min greie. Spiller dog nærmest ingenting uansett. Men fikk tanken, jeg har liksom alltid vært litt fan av å samle på gamle konsoller. Og har attpå gamle konsoller fra når jeg selv var liten. Poenget mitt er her nå, Xbox 360 Slim 4 GB koster 1599,- men når de 500 er trekt ifra så koster den Xboxen meg drøye 1100,- jeg mener nå at drøye 1000 kronene ikke er noe dyrt for en grei konsoll. Eller kan man få kjøpt Xbox billigere fra et annet land via nettet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du finner nok ikke en NY slim xbox360 billigere noen plass nei, men så er en 4gb xbox nesten ubrukelig også, så du må ut med noen ekstra kroner for å få litt lagringsplass Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Ser de reklamerer for det samme flere nettsteder. Bl.a. MPX og der ha de i tillegg en pakke som inneholder Xbox 360 slim 250GB med Forza 4 til 1599. Trekker du fra 500 fra dette, så blir det en rimelig konsoll med et bra spill i tillegg Endret 6. mars 2012 av Lypsyl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå