Gå til innhold

Kamptråd: Sunderland - Liverpool

Gjest Slettet-w7DZlO15

16 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Sunderland vinner.
      10
    • Liverpool vinner.
      2
    • Uavgjort.
      4
  2. 2. Det har blitt foreslått en ren pratetråd for fotballkategorien. Hvordan stiller du deg til dette?

• Det er et forslag jeg stiller meg bak.
      7
    • Ellers takk.
      3
    • Ingen formening/bryr meg ikke.
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke akseptabelt. Alle på banen er jo elendige, og jeg lurer på hvorfor. Hvordan kan de, selv om de ikke er super gode, gå fra nivået de hadde i arsenal-kampen, til dette? Hvis ikke Dalglish evner å få spillerne til å kjempe mer enn dette, da begynner jeg selv å tvile på Dalglish sine ferdigheter. Dette var som å se Liverpool i slutten av Benitez sin tid. Benitez hadde hvertfall en unnskyldning da ved å kunne skylde på bråket utenfor banen, men Dalglish har fått lagt alt til rette nå, og dette er seriøst så tafatt og kjedelig at Stoke er mer underholdene. Tenk at jeg sier det, hadde jeg ikke trodd.. Det har vært alt for mange dårlige kamper til at det lar seg gjøre å bortforklare dette. Blir ingen CL neste år heller, og dersom Liverpool fortsette å hente middelmådige spillere, så må Dalglish gå. Jeg vet ikke nå om jeg ønsker å se Dalglish neste sesong, og la han få en sjanse til.. burde kanskje vurdere om en stund når jeg ikke er så oppgitt. Forøvrig ser Suarez dårlig ut fordi flestedelen som spilte idag er middelmådige spillere. Blir så provosert av enkelte av spillerne der det virker som de ikke bryr seg... men i realiteten er det vel at de ikke evner mer. Det virker hvertfall som Suarez vil få til noe, mens enkelte andre bare sløver videre som om de spiller på sunderland...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...