Gå til innhold

Kamptråd: Sunderland - Liverpool

Gjest Slettet-w7DZlO15

16 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Sunderland vinner.
      10
    • Liverpool vinner.
      2
    • Uavgjort.
      4
  2. 2. Det har blitt foreslått en ren pratetråd for fotballkategorien. Hvordan stiller du deg til dette?

• Det er et forslag jeg stiller meg bak.
      7
    • Ellers takk.
      3
    • Ingen formening/bryr meg ikke.
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool mangler gutts, de må tørre mer. Bellamy virker irritert over Suarez. Sett det flere ganger denne sesongen. Blir greit å få vinden på vår side neste omgang.

Lenke til kommentar

Alle har vært fullstendig ræva. Noen mer enn andre. Men generelt dass. Dør litt hver gang jeg ser Liverpool holde på slik vi gjør nå. Og så dårlig vi har vært de siste to sesongene så ville jeg vært dau hvis det ikke hadde vært for den sjeldne oppturen i ny og ne. Suarez og Carroll er udugelige.

Verste av alt er når vi ligger under har jeg ikke noen som helst tro på at vi skal snu det. Ingen spillere som kan gjøre det lille ekstra. Alt blir forutsigbart og kjedelig. Flere vil sikkert hevde at Suarez ikke havner i den båsen. Jo, han gjør på et vis det. Han er en liten drittunge ett par-ti ganger i løpet av matchen, gjør noen kule vendinger, ett par tunneler, og bommer på minst en gigasjanse (hvis han kommer så langt). Å ja, han skriker om hands minst syttini ganger i løpet av 90 min. Lurer på hva Shankly hadde sagt.

Og ja, bare før noen spør hvorfor jeg refser Suarez unormalt mye, så er det enkelt og greit fordi han skal være den klart beste spilleren vår (i følge en god del LFC supportere). Ser ingen grunn til å mase og klage over Carroll. Er ikke pent å refse mennesker med fysiske handicap.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...