AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei! Mitt spørsmål er enkelt og greit. Kan jeg bruke "Spenol"-kremen some "lubrication"? Når jeg runker altså. Den er parfymefri. Postet av anonym: 8ec466ac56b4069384fa5bfd67b0af8e Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen mennesker med allergi reagerer på enkelte av stoffene i kremer som spenol. Det er bare å prøve, og får du ikke noen reaksjon så er det greit. Spenol og lignende skal ikke brukes sammen med kondom, så er det sagt. Så skal du ha sex med noen så bruk vannbaserte glidemidler. Geir Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spenol tørker ut veldig fort så den egner seg ikke til å masturbere med. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spenol tørker ut veldig fort så den egner seg ikke til å masturbere med. Det er nok riktig. Hvorfor ikke bruke matoljen du har i kjøkkenhylla, enten det står olivenolje, rapsolje, solsikkeolje el likn er de alle glatte oljer som er godt egnet. Noen hevder slike oljer skader slimhinnene, det er feil og er nok en påstand satt fram av de som produserer vannbaserte glidere, antar jeg. Om matoljer hadde forvoldt skade på slimhinner ville du ha sett ut som sandpapir i munnen. Men skader gummi (kondom) gjør de. 1 Lenke til kommentar
adinax Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Skal du bruke spenol, kan du like gjerne bruke shapoo.... menn kan basicly bruke hva som helst, som glir. Nå skader vel ikke olje slimhinnene, men det kan skape ubalanse i den naturlige bakteriefloraen og gjøre deg mer utsatt for fks. soppinnfeksjoner. Når det er sagt, så har olje helt andre egenskaper enn glidemiddel. Ta litt god olje i hånden og gni hendene mot hverandre, så kjenner du at selvom du glir, så får du tak. Prøv det samme med glidemiddel og du kjenner det glir på en helt annen måte. Oljer er ment å beholde friksjon, det er umulig å gi en skikkelig massasje ellers, glideliddel skal fjerne mest mulig friksjon. Man trenger ikke være Einstein for å skjønne at glidemiddel således funker bedre enn olje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg