Anonym259235 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har tenkt mye over å slutte med Xbox og heller bygge en heftig PC og game på den i stedet. Er dette lurt? 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) vell, Prisene på spill er bedre, fleksibelt, grafikken er bedre, og de fleste spillene 360en får, får også PC. jeg kan ikke ta avgjørelsen for deg, den er nok opp til deg. Endret 4. mars 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kommer helt an på hva du foretrekker, jeg gamer på pc, men kunne ønske at jeg klarte og spille på ps3 og takle den crappy grafikken. Fordi da kunne jeg spilt med vennene mine. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dette er jo noe kun du kan svare på. Er plass til begge i verden. Noen spill er å finne kunn på PC, og det samme gjelder konsoll. Det er opp til deg hvilkne du ønsker å spille. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Dette er jo noe kun du kan svare på. Er plass til begge i verden. Noen spill er å finne kunn på PC, og det samme gjelder konsoll. Det er opp til deg hvilkne du ønsker å spille. Grunnen til at jeg ikke vil ha begge samtidig er at jeg får et stramt budsjett og må selge Xboxen dersom jeg konverterer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Viss budsjettet ditt er avhengig av å måtte selge Xboxen for å skaffe PC så tror eg du er best tjent med å droppe PCen. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dette er jo noe kun du kan svare på. Er plass til begge i verden. Noen spill er å finne kunn på PC, og det samme gjelder konsoll. Det er opp til deg hvilkne du ønsker å spille. Grunnen til at jeg ikke vil ha begge samtidig er at jeg får et stramt budsjett og må selge Xboxen dersom jeg konverterer. Ok, hvis du har strak budgjet, ville jeg holdt meg til konsoll. Gaming på PC er dyrt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Veldig dyrt, og mer gøy å spille med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå