Anonym259235 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg leter nå etter nye in-ear headphones. Jeg skal bruke dem til dubstep, hip hop og diverse elektronisk musikk. Det vil si at jeg vil ha klar lyd og en god dose bass. Jeg har tidligere hatt disse og er ganske fornøyd, bortsett fra at bassen var litt svak. Jeg vil ikke bruke mer enn 500 kroner. Tips? 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har klipsch image S4i og er veldig fornøyd! Du får dem i litt forskjellige farge-utgaver og Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har klipsch image S4i og er veldig fornøyd! Du får dem i litt forskjellige farge-utgaver og Sto ikke så mye om det på linken der, har disse bra bass? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Liten test. Ja, jeg synes det, klipsch er kjent merke og har høyttalere langt over 100k klassen så jeg føler de absolutt er verdt pengene. Vet ikke hvor mye bass du vil ha, men de tilfredsstiller vertfall mine ører. The sound will suit most tastes, but not all: it's extremely clear, and bass is smooth and deep, but never overpowering. Endret 4. mars 2012 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå