Gå til innhold

bli mange virus??


Dally

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at det har vore ei viss uenighet med mi utestenging av XP_man og at Kebab_GUD slapp unna med ein advarsel. Eg las tydeligvis ikkje godt nok igjennom tråden før, og eg må seie at Kebab_GUD sitt utsagn kan tolkast på ein svært nedlatande måte. Det er difor Kebab_GUD no forlet forumet i ei veke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP_man, du er utestengt i ei veke for dette utsagnet. Kva har skjedd med å halde ein venleg tone på forumet? Rett måte å takle denne situasjonen på, ville vore å ta kontakt med ein moderator.

 

Til dykk andre; me tolerer ikkje kritisering av andre brukarar for språkproblem. Dersom de ikkje sluttar med dette, vil de verte utestengde.

 

Før du stenger ute XPman så burde du kanskje se på Kebab Gud? Det er jo en grunn til at XPman (og SABLA mange andre) er irritert på Kebabgud fordi han skal være så irritert og kritisere alle andre.

Jeg har også stussa litt på det der, før kom det mye saklig (vel, saklig til å være ham) fra kebabgud, men i det siste har det jo nesten hagla med mer eller mindre usaklig flaming fra fyrn...

 

Stusser derimot ikke på at folk blir provoserte, og da må man jo regne med at de som ikke har så lang fartstid letter på lokket sånn som vi så her...

 

EDIT: så ikke kilograms post før jeg posta denne.

Lenke til kommentar
Det ser ut til at det har vore ei viss uenighet med mi utestenging av XP_man og at Kebab_GUD slapp unna med ein advarsel. Eg las tydeligvis ikkje godt nok igjennom tråden før, og eg må seie at Kebab_GUD sitt utsagn kan tolkast på ein svært nedlatande måte. Det er difor Kebab_GUD no forlet forumet i ei veke.

 

Takk for at du tok min PM og andre brukeres kommentarer til etteretning! Fint at du kjører en konsekvent linje, og ikke nøler med å utestenge brukere med høy post-count hvis de begår overtramp.

Lenke til kommentar

for å prøve å styre det ontopic igjen;

jeg merka ingenting igår, rammer det bredbånd'ere fremfor modem-brukere, eller hva gjør jeg galt (err... riktig)?

 

klarte jo å holde meg unna MSN i det utsatte tidsrommet, og surfa vel heller lite ellers da - men jeg har jo ikke fått noen sobig-mailer selv om mange andre jeg kjenner har det, så jeg skjønner ikke helt dette, jeg... kanskje de synes det var nok å gi meg Blast...

 

skakke klage...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
for å prøve å styre det ontopic igjen;

jeg merka ingenting igår, rammer det bredbånd'ere fremfor modem-brukere, eller hva gjør jeg galt (err... riktig)?

 

klarte jo å holde meg unna MSN i det utsatte tidsrommet, og surfa vel heller lite ellers da - men jeg har jo ikke fått noen sobig-mailer selv om mange andre jeg kjenner har det, så jeg skjønner ikke helt dette, jeg... kanskje de synes det var nok å gi meg Blast...

 

skakke klage...

Tror hele virus greia er sinnsykt oppblåst.. Har null antivirus innabords og merker ingenting. Fikk 20-30 mailer fra microsoft med emnet "Important security update" eller noe, men jeg er jo ikke dum nok til å åpne dem.. :wink: Men jeg har sittet på msn hele tida, og ikke gjort noe for å beskytte meg.

 

 

 

(har scanna for virus, da seff)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...