Dally Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 bli mange virus?? :-? hvorfor mange tyskland til norge virus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hei Thomas ... Er mye virus for tiden, er spådd en ille virus-høst... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hvorfor blir vi over kjørt av den fantastiske norsk kunnskapet til folk fra bondelandet? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hvorfor blir vi over kjørt av den fantastiske norsk kunnskapet til folk fra bondelandet? HVORFOR KAN IKKE DU HOLDE KJEFTEN DIN DIN J*VLA IDI*T!!?? Hvorfor må du kommentere det HVER gang Thomas skriver et innlegg!? Oh lord save me! Dine Norsk-kunnskaper er ikke så veldig mye å skryte av de heller! ID-I-OT!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hvorfor blir vi over kjørt av den fantastiske norsk kunnskapet til folk fra bondelandet? HVORFOR KAN IKKE DU HOLDE KJEFTEN DIN DIN J*VLA IDI*T!!?? Hvorfor må du kommentere det HVER gang Thomas skriver et innlegg!? Oh lord save me! Dine Norsk-kunnskaper er ikke så veldig mye å skryte av de heller! ID-I-OT!! Ta deg sammen da, Ei i slekta mi var døv, hu kunne ivertfall skrive fint. men det er jo så. Så ikke hiss deg så gale opp da. Edit: Fixa på ei setning til. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 bli mange virus?? :-? hvorfor mange tyskland til norge virus LOL, hva mener du med det der? "bli mange virus?? :-? " <-- mener du: Hvor mange virus blir det? "hvorfor mange tyskland til norge virus :grumpy:" <-- den er jo ufattelig, hvor mange tyskland-til-norge virus? hva f*en er et "tyskland til norge virus"? noe av det villeste jeg har les, trodde det verste var de som skrev: "hvem sang er det" Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 kommer sikkert ikke noe mer virus nå en vanlig tenker jeg.. og tysker virusene er vel som alle andre virus.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 har thomas bytta nick? :-? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 mye som tyder på det. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Stygge ord slettet! Slik prat er vel ikke tollerert her på forumet! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hvorfor blir vi over kjørt av den fantastiske norsk kunnskapet til folk fra bondelandet? HVORFOR KAN IKKE DU HOLDE KJEFTEN DIN DIN J*VLA IDI*T!!?? Hvorfor må du kommentere det HVER gang Thomas skriver et innlegg!? Oh lord save me! Dine Norsk-kunnskaper er ikke så veldig mye å skryte av de heller! ID-I-OT!! XP_man, du er utestengt i ei veke for dette utsagnet. Kva har skjedd med å halde ein venleg tone på forumet? Rett måte å takle denne situasjonen på, ville vore å ta kontakt med ein moderator. Til dykk andre; me tolerer ikkje kritisering av andre brukarar for språkproblem. Dersom de ikkje sluttar med dette, vil de verte utestengde. Lenke til kommentar
power Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Sånn går det når dere bruker Windows! Lenke til kommentar
Dally Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Off forum: ja jeg bytte nick. no forum: men hvorfor tyskland virus mot norge?? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Kanskje alle de skumle super 1337 hackerne kommer fra tyskland..*tvile* Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Off forum: ja jeg bytte nick. no forum: men hvorfor tyskland virus mot norge?? lol Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Off forum: ja jeg bytte nick. no forum: men hvorfor tyskland virus mot norge?? lol hvorfor lol? :wink: Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Off forum: ja jeg bytte nick. no forum: men hvorfor tyskland virus mot norge?? lol hvorfor lol? :wink: off forum og no forum. blei bare så vittig! sorry.. ikke meninga å le av skrivefeil og grammatiske feil, men den setningen gjorde at jeg fikk kakao i nesa! Lenke til kommentar
Dally Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 har thomas bytta nick? :-? oki Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 har thomas bytta nick? :-? ikke sant .. ingen viste det utenom thomas fan cluben .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 XP_man' date=' du er utestengt i ei veke for dette utsagnet. Kva har skjedd med å halde ein venleg tone på forumet? Rett måte å takle denne situasjonen på, ville vore å ta kontakt med ein moderator. Til dykk andre; me tolerer ikkje kritisering av andre brukarar for språkproblem. Dersom de ikkje sluttar med dette, vil de verte utestengde.[/quote'] Før du stenger ute XPman så burde du kanskje se på Kebab Gud? Det er jo en grunn til at XPman (og SABLA mange andre) er irritert på Kebabgud fordi han skal være så irritert og kritisere alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå