Konto brukes ikke Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Noen kjente flytter inn i ny leilighet snart og de har brukbar utsikt. Tenkte å kjøpe en spotting kikkert som innflyttingsgave. Redd for å kjøpe katta i sekken da jeg aldri har brukt/kjøpt en slik før. Bruken er vel bare å se utover utsikten og langt unna, men også zoome ganske greit. Er det lyssterk det heter hvis man skal se greit i skumringen ... isåfall bør den ha det(?) Tenkte å legge meg i 2k nivået med stativ ink. Er det mulig å få en grei nok SK til den prisen som man vil bli ok fornøyde med, isåfall hvilken? Endret 4. mars 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Hmmm, ser ut som jeg bare får ta sjansen på noe uten innspill Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvis innspill fremdeles er aktuelt. Focus naturescope 20-60x85. ligger på rundt 3200 med stativ. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Litt over 2k grensa jeg tenkte å legge meg på ... mener du man må opp på dette nivået for å bli fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå