Eva1974 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skogens skatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
reidarmagnus Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Et svært vakkert bilde. Du får så fint fram de utrolige farvene nede på en våt og skyggefull skogbunn! Er farvene opprinnelige - eller har du lagt på litt ekstra? Jeg liker bildet godt også fordi jeg elsker runde former i bilder. Og her utgjør de en spenstig komposisjon! Og en flott kontrast til det mylder av farger og former som ligger under. Kirkeorgel . . ? Ja, kanskje ikke så fjernt for meg heller. "Hører" ofte kirkeorgel på mine turer i skogens katedral. På bildet ditt ser vi jo orgelpipene helt konkret Lenke til kommentar
Eva1974 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Et svært vakkert bilde. Du får så fint fram de utrolige farvene nede på en våt og skyggefull skogbunn! Er farvene opprinnelige - eller har du lagt på litt ekstra?Jeg liker bildet godt også fordi jeg elsker runde former i bilder. Og her utgjør de en spenstig komposisjon! Og en flott kontrast til det mylder av farger og former som ligger under.Kirkeorgel . . ? Ja, kanskje ikke så fjernt for meg heller. "Hører" ofte kirkeorgel på mine turer i skogens katedral. På bildet ditt ser vi jo orgelpipene helt konkret Tusen takk for flott kommentar! :-) Jeg har kjørt en liten forsterking på fargene, men det er tatt i på høsten når det allerede er sterke og vakre farger i naturen. Jeg er også veldig glad i dette bildet, synes naturen er fantastisk spandabel med tanke på motiver :-) Hver årstid, hver sin sjarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg