Gå til innhold

BK: Skogens skatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et svært vakkert bilde. Du får så fint fram de utrolige farvene nede på en våt og skyggefull skogbunn! Er farvene opprinnelige - eller har du lagt på litt ekstra?

Jeg liker bildet godt også fordi jeg elsker runde former i bilder. Og her utgjør de en spenstig komposisjon! Og en flott kontrast til det mylder av farger og former som ligger under.

Kirkeorgel . . ? Ja, kanskje ikke så fjernt for meg heller. "Hører" ofte kirkeorgel på mine turer i skogens katedral. På bildet ditt ser vi jo orgelpipene helt konkret :)

Lenke til kommentar

Et svært vakkert bilde. Du får så fint fram de utrolige farvene nede på en våt og skyggefull skogbunn! Er farvene opprinnelige - eller har du lagt på litt ekstra?Jeg liker bildet godt også fordi jeg elsker runde former i bilder. Og her utgjør de en spenstig komposisjon! Og en flott kontrast til det mylder av farger og former som ligger under.Kirkeorgel . . ? Ja, kanskje ikke så fjernt for meg heller. "Hører" ofte kirkeorgel på mine turer i skogens katedral. På bildet ditt ser vi jo orgelpipene helt konkret :)

Tusen takk for flott kommentar! :-)

Jeg har kjørt en liten forsterking på fargene, men det er tatt i på høsten når det allerede er sterke og vakre farger i naturen. Jeg er også veldig glad i dette bildet, synes naturen er fantastisk spandabel med tanke på motiver :-) Hver årstid, hver sin sjarm!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...