Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

sex i søvne?

Anbefalte innlegg

Jeg så en dokumentar på tv om det problemet ditt for noen år siden å den personen det handlet om i den dokumentaren fikk hjelp.

Er ikke helt sikker på hva slags hjelp å av hvem som hjalp han men det er en slags vil ikke kalle det sykdom,men det var ett navn på det som jeg selvfølgelig ikke husker nå. Men det går ann å bli kvitt det,eller hvertfall redusere det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hallo! jeg har et lite problem, dvs jeg har sex i søvne. jeg husker ingenting selv etterpå, men får klage ifra kjæresten xD dette har vart en god stund, og hun synes det er skremmende og søve hos meg pga det jeg kan finne på og at hun aldri blir skikkelig uthvilt etter det har skjedd. er det noe som er vanlig? eller kan behandles? Postet av anonym: 330708b15df387161f831c33811e54c0

For å leke litt psykolog:

Kan være du har et større sexbehov enn det du får oppfylt i hverdagen, prøv å ha sex ret før du/dere legger dere, eller hvis hun ikke er i humør kan du jo tilfredstille deg selv. Slik at du ikke er "up for it" når du har sovnet.

Men som flere sier er det ikke så uvanlig. Du kan jo spør legen din om å få Circadin,(eneste virkestoff: Melatonin), det er et naturlig preparat som forbedrer søvnkvaliteten, med dypere søvn burde du ikke ha slike episoder ;)

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...