Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

sex i søvne?

Anbefalte innlegg

hallo!

jeg har et lite problem, dvs jeg har sex i søvne. jeg husker ingenting selv etterpå,

men får klage ifra kjæresten xD dette har vart en god stund, og hun synes det er skremmende og søve hos meg pga det jeg kan finne på og at hun aldri blir skikkelig uthvilt etter det har skjedd.

er det noe som er vanlig? eller kan behandles?

Postet av anonym: 330708b15df387161f831c33811e54c0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter hva hun sier så gir jeg meg i et par min før jeg prøver meg igjen, men nå går jeg også i søvne, men det er et annet problem igjen -_- er virkelig frustrerende siden jeg aldri blir skikkelig uthvilt når det skjer og er trøttere enn vanlig. føler meg litt som en voldtektsmann :(

Lenke til kommentar

Haha! Morsomt! Det samme har jeg en tendens til å gjøre. Jeg kan "våkne" mitt på natten, for så å by opp til en liten akt. Dama er alltid med av en eller annen grunn. :love:

Men, jeg husker sjelden noe særlig av det. Hu våknet faktisk av at jeg jukket henne mellom beina her en natt.

Altså, mellom beina = Nede ved knærne :new_woot:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Det er en søvnlidelse ja..

Og je vil tru det at hvis samboeren min hadde starta sånn hadde je nok blitt litt forbanna.. Og ikke blitt uthvilt..

Em.. Kanskje man kan få psykologisk hjelp? Jeg veit ikke men kanskje verdt å ta en sjanse på det.

Lenke til kommentar

Vel, nå er ikke jeg noen "vanlig" person på noen måte :whistle:

Men, tviler på at det er kjempe uvanlig. Så lenge du ikke "voldtar" henne i søvne så kan jeg ikke si det gjør noe :)

hmm, sant nokk. får vell bare prøve å forklare at det er overhode jeg ikke gjør bevisst og kan vell egentli ikke gjøre så mye med det.

Lenke til kommentar

Og je vil tru det at hvis samboeren min hadde starta sånn hadde je nok blitt litt forbanna.. Og ikke blitt uthvilt..

Em.. Kanskje man kan få psykologisk hjelp? Jeg veit ikke men kanskje verdt å ta en sjanse på det.

hmm, ja har jo full forståelse for det men, hva kan jeg gjøre med det? jeg gjør det jo ikke akkurat bevisst:/ å snakke med psykolog, ja det er jo en mulighet:)

Lenke til kommentar

hmm, ja har jo full forståelse for det men, hva kan jeg gjøre med det? jeg gjør det jo ikke akkurat bevisst:/ å snakke med psykolog, ja det er jo en mulighet:)

Nej.. Det skjønner jeg jo at du ikke gjør det bevisst! Du kan ikke noe for det.. Men jeg tror nok det at jeg vill eha tatt meg en tur til legen og se om han vil sende deg videre til psykolog. Det er vert et forsøk. For hvis det her er plagsomt for kjæresten din, så kan det jo ikke være noe morro for deg heller tenker jeg da. Og at det blir noe som er slitsomt videre i forholdet og det er jo IKKE bra i det heletatt...

Lenke til kommentar

Nej.. Det skjønner jeg jo at du ikke gjør det bevisst! Du kan ikke noe for det.. Men jeg tror nok det at jeg vill eha tatt meg en tur til legen og se om han vil sende deg videre til psykolog. Det er vert et forsøk. For hvis det her er plagsomt for kjæresten din, så kan det jo ikke være noe morro for deg heller tenker jeg da. Og at det blir noe som er slitsomt videre i forholdet og det er jo IKKE bra i det heletatt...

nei støtter den altså, skal prøve og få gjort noe med det:) siden det er ganske utmattende og ha sex hver natt uten å vite det -_-

Lenke til kommentar

nei støtter den altså, skal prøve og få gjort noe med det:) siden det er ganske utmattende og ha sex hver natt uten å vite det -_-

Jeg skjønner jo det at det her er slitsom for deg også.. Det kan jo heller ikke være en god følelse for deg at kjæresten din føler sånn heller da.. Det er jo ikke bra for syken.. For jeg regner med at du tenker MASSE på det her! Jeg har ikke lært så veldig mye om psykologi.. Har hatt ett år på sykepleien.. men syns du skal ta en snakk med legen altså og si at dette tærer på deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...