hojohansen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Da er en One X 32GB snar å finne i mitt hjem. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 er det noen som vet om det finnes beltetaske som passe one x? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har ikke redskapen til å åpne sim-kort skuffen, kan jeg bruke noe annet? Tips om hva.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Binders? Nål? Syl? Miniskrutrekker? Penn eller blyantspiss? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg bruker bare en neigl og får det fint til. Sitter litt løst på min kanskje, men funker. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Finnes det noen måte å skru av eller på animasjon på sence 5.0 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvordan får jeg opp HOX opp som estern disk på pc'n? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Finnes det noen måte å skru av eller på animasjon på sence 5.0 Om du velger strømsparer modus så tror jeg alle animasjoner stopper opp. Ellers er jeg usikker på om det faktisk err mulig. Hvordan får jeg opp HOX opp som estern disk på pc'n? Du kobler telefonen til pc`n med en USB kabel. Da skal den komme opp automatisk som et SD kort. Merk at du må åpne telefonen før du får tilgang. (altså deaktivere lås-skjermen en gang før sd kortet kommer opp på maskinen) Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Finnes det noen måte å skru av eller på animasjon på sence 5.0 Tipper du får muligheten viss du går inn på om telefonen, trykker raskt på byggnummer 7 ganger. Da finner du utvikler modus i menyen i nærheten av om telefonen. Der er mulighet til å justere/skru av animasjoner. Slik er det iallfall på alle andre Android enheter. Har ikke erfaring med Sense 5 Endret 24. desember 2013 av Daniel.h Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tipper du får muligheten viss du får inn på om telefonen, trykker raskt på byggnummer 7 ganger. Da finner du utvikler modus i menyen i nærheten av om telefonen. Der er mulighet til å justere/skru av animasjoner. Slik er det iallfall på alle andre Android enheter. Har ikke erfaring med Sense 5 Dette forstod jeg meget lite av. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Dette forstod jeg meget lite av. Gå inn på innstillinger - Om Telefonen. Der trykker du mange ganger på bygg nummer. Da får du en ekstra meny. Se video her for demo på en Samsung http://www.youtube.com/watch?v=1dhhyX3jW8w Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Merker at batteriet blir fortere tomt en på min gamle one s, men den lader seg fortere fult igjen også. Tross dette er en "gammel" mobil, så synes jeg denne fungerer bra. Rask er den også. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Tror dere android versjon 4.4 kommer på HOX? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) I så fall blir det uoffisielt. HTC har sluttet å oppdatere One X+/X/S/V. Amobil: Dårlige nyheter fra HTC - Ingen flere oppdateringer til HTC One X og X+. Endret 28. januar 2014 av Pey'J Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 På min One X har wifi plutselig sluttet å "gi internett", dvs wifi-symbolet viser fullt signal, men når jeg prøver å gå inn på en nettside eller Facebook så får jeg bare opp feilmelding. Mitt Android-nettbrett og konas Iphone fungerer med wifi så det må være noe med min mobil. Anyone? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Opplevde det samme på min stadig vekk. Løste det ved å skru på/av flymodus. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Opplevde det samme på min stadig vekk. Løste det ved å skru på/av flymodus. Prøvde det nå, men fungerte ikke. Uansett- takk for forsøket Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Restart routeren deres uansett, mye er tidvis router-hikke en ren telefonhikke. Hva sier logcat om problemet? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nolanlawson.logcat&hl=en Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Selger dem enda Nye one x ? hehe siger på åra, er iaf 2 generasjoner siden jeg hadde den. Men nå er konen min lykkelig eier av den, kjører android 4.4.2 på den, Cyanogenmod11. Må si den er en del raskere nå enn når jeg hadde den med med eldre android, samt Sense oppå toppen. Er enda en god brukende telefon, eneste er batteriet som sikkert er nede i ca 60% av når den var ny. Tenkte bestille nytt OneX+ batteri og sette i den, varer vist lengre en standard batteriet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ny systemoppdatering ute å går, hva gjør den for noe nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå