learntofly Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Da ser det ut til at 4.2.2 er rett rundt hjørnet! For oss med root, kan vi laste det ned nå http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2410320 Endret 18. august 2013 av learntofly Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) HTC One X getting Android 4.2 + Sense 5 update in Europe Hurra! Laster ned nå Endret 19. august 2013 av Pey'J 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Må si at Sense 5 er et stort steg i riktig retning. Har nå prøvd det ut i ett drøyt døgn, og må si at det flyter meget bra. Ikke minst ser det veldig bra ut også. Virker "lett", og animasjonene glir glatt uten for mye dilldall. Blinkfeed var ikke noe for min smak, men den er bare å skru av. Så langt meget positivt overrasket! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Har så vidt fått lekt meg litt (er på jobb), men førsteinntrykket er bra! Har sett frem til et oppfrisket utseende siden jeg så Sense 5 på One. Rene linjer og skarpe kanter er uvant, ser også at noen av widgetene er endret... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Får min One X tilbake i mårn fra rep. etter at hovedkortet røk. Gleder meg til å teste Sense 5! Kjedelig at alle HTC-ene mine sliter og må inn på reperasjon. Fortsatt fornøyd ellers da. Kanonbra telefon. Brukt iPhone en stund i mellomtiden, og ingen tvil om at jeg liker android bedre. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Flere som har dårlig wifi dekning? Har ikke wifi på rommet, men går jeg ut av rommet så har jeg full dekning nesten. På Nexusen(Asus Nexus 7) min har jeg god dekning. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Nesten som å få en ny telefon med denne oppdateringen! Av funksjoner så er min favoritt hurtiginnstillinger ved å trekke ned fra toppen med to fingre. Kan dermed fjerne alle enkeltikonene jeg har på en av hjemmeskjermene. Var også deilig å få batteriprosenten ved siden av batteriet i statuslinja, slipper å installere en egen app. Prøver også ut BlinkFeed med kun én hjemmeskjerm. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Greaaaat. Fikk tilbake HTCn min fra rep igår. Bytte av hovedkort osv. Installerte Sense 5. Storfornøyd og glad for å få min favorittmobil tilbake. Og gjett hva som skjedde idag da? Samme feil som sist! Problemene jeg har vises i videoen her. Sliter med alle problemene. Skjermen reagerer ikke, "ghosting", snøstorm på skjermen plutselig. Helt ubrukelig. Får levere den inn på nytt i morgen. Hvor mange forsøk skal de ha på å fikse det før man hever kjøpet? Skal de prøve å fikse det 3 gang, eller er det 3. gangen jeg har problemet at jeg kan få penger tilbake/ny tlf? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Såvidt jeg husker omlevering eller heving ved 3. gangs reklamasjon på samme feil. Ved forskjellige feil har de flere reparasjonsforsøk. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Stemmer! Spurte de også om det. Utifra andres erfaring så forsvinner ikke feilen med reparasjoner, så regner med jeg må levere denn inn en tredje gang. Da blir det vel ny telefon! Digger jo telefonen, så vil jo at den skal funke. Nye Sense gjorde telefonen flere hakk bedre. 1 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har oppdaget at Utvikleralternativer mangler i Innstillinger etter oppdatering til Sense 5. Jeg sender SMS via program installert i Windows når jeg har mobilen tilkoblet med USB. Da kreves det at USB-debugging er aktivert. Denne detter av og til ut og nå fant jeg ingen steder å aktivere det igjen. Løsning: Gå til Innstillinger >> Om >> Programvareinformasjon >> Mer og trykk på Byggenummer syv ganger. Da dukker Utvikleralternativer opp mellom Dokkmodus og Om i bånn av Innstillinger. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Opplever at batterikapasiteten har blitt redusert betraktelig etter den siste oppdateringen, spesielt når wifi er slått på. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Syns at batteriet tømmes fortere ja, og at det også tar lengre tid å lade. Lenke til kommentar
texasen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvor finner jeg BlinkFeed. Aktiverte ikke denne når jeg oppdaterte til sense5.0 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Innstillinger - skjerm - stil på startskjermbildet Lenke til kommentar
texasen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Når jeg tar en "start på nytt" av telefonen, forsvinner halvparten av snarveiene/appene jeg har lagt til på hjemmeskjermene. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har du gjenopprettet disse appene med titanium? Evt ligger de på sd-kortet? Lenke til kommentar
texasen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hva du mener med titanium vet jeg ikke, men det er nok trolig at de fleste ligger på sd kortet.. var aldri problemer med dette før oppdateringen nettopp. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Noen med samme problem her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=44933895 Kan se ut til at problemet er relatert til hvor appen ligger. Du hadde visst det selv om du hadde brukt titanium. Det er en app man bruker for backup Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Synes oppdateringen generellt var veldig bra men det er jo helt utrolig at WIFI problemene kan dukke opp igjen etter over 6mnd med utvikling! Også savner jeg snarveiene i internet browseren, nå må man trykke meny/bokmerker istedetfor pop-up valget som kom helt nederst i forrige versjon. Kronglete med 1 hånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå