lur4d Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da har jeg bestilt Flip Coveret som er linket tidligere på denne siden. Satser på at den duger. Noen som har anbefaling til skjermfilm? Satser på å få telefonen i morgen Det første jeg tenker å gjøre er å smelle den opp og lodde den, så jeg slipper den forbanna wi-fi failen. Lenke til kommentar
Fancy Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noen som har peiling på et relativt rimelig sted hvor man kan få fikset skjermen på HTC One X? Jeg klarte nemlig å knuse den Stedene jeg har kommet over som tilbyr å fikse den skal alle ha minimum 1500 kroner, som rett og slett er for mye - hvis man derimot kunne få gjort det for rett rundt tusenlappen hadde jeg blitt overlykkelig! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noen som veit når neste android update kommer, og sense 5? Var vel også slik at vi ikke får alt ifra sense 5 som Htc One får, eventuellt hva får vi ikke? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har fått dekselet jeg bestilte, men enda ikke mobilen. Faen så elendig. Så må jeg gå rundt med en eldgammel Nokia-telefon. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er jo et kjent problem med wifi på denne. Brukte et gitarplekter rundt skjermen og vippet denne ut. Da ser du wifi-antenna oppe til høyre på bakdekselet. Jeg la et par papirbiter under kontaktpunktet til antenna for å stramme opp/gi mer press. Hele prosessen tok ca 10 min. Bedre dekning enn da den var ny. Finner diy på youtube Tok til mot og gjorde det selv. Gikk forsåvidt smertefritt Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen som veit når neste android update kommer, og sense 5? Var vel også slik at vi ikke får alt ifra sense 5 som Htc One får, eventuellt hva får vi ikke? Det lurte jeg også på... Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det lurte jeg også på... Mener å ha lest at Blinkfeed ikke kommer til HOX. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 http://www.latinospost.com/articles/22852/20130704/htc-one-x-update-release-date-android-4-2-will.htm 4.2.2 skulle komme i juli, men siden oppdateringen til One ble forsinket, så ble den forsinket til HOX Jeg tipper slutten av August. Mener å ha lest at blinkfeed ikke kommer til HOX jeg å. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Slik jeg har forstått det, så får vi blinkfeed, men ikke zoe. Det var begrensninger i hw som var årsaken til dette. Er uansett ikke bekreftet noen steder. Tipper vi tidligst får den i august. Håper på lekkasje før det så vi som har root kan installere det! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er litt sulteforet på nyheter om One X, så poster denne: HTC One X+ Android 4.2 + Sense 5 update rolling out in Asia Er jo lov å håpe at denne kommer til våres One X ila. august EDIT: Mulig jeg griper etter halmstrå, men her er litt mer info/synsing. Endret 9. august 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noen som vet i hvilken mappe man finner SMSer og MMSer? Letter etter denne for å ihvertfall kunne kopiere MMSer over til PCen. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Man har ikke tilgang til denne mappen hvis man ikke har rootet, så man må bruke en app. Noen lagrer på minnekortet, andre lagrer til Gmail eller Dropbox. Det finnes også flere SMS-apper som har denne funksjonen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dersom det er snakk om å ta backup for å flytte over på ny telefon eller resette nåværende, kan du bruke Helium fra Play store. Har ikke funnet andre apper som kan ta backup av mms (ganske sikker på at Helium klarer dette). SMS er derimot flust av apper som klarer. Helium fungerer uten root, og kan ta backup av det meste på telefonen din. 1 Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dersom det er snakk om å ta backup for å flytte over på ny telefon eller resette nåværende, kan du bruke Helium fra Play store. Har ikke funnet andre apper som kan ta backup av mms (ganske sikker på at Helium klarer dette). SMS er derimot flust av apper som klarer. Helium fungerer uten root, og kan ta backup av det meste på telefonen din. Mybackup tar både sms og mms, funker som fjell. Har brukt den på alle telefonbytter. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg tenkte ikke som backup for å flytte over til ny telefon, men for å flytte MMSen til PC for å kunne benytte filen i andre sammenhenger. Noen bra apper til det? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kan du ikke lagre vedlegget (bilde, lyd, annet), og så sende det til deg selv eller koble mobilen til PC og hente ut? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som har prøvd den nye HTC One X+ og den vanlige HTC One X? Store forskjeller? Har hatt HTC One X i litt over et halvannet år. Den begynner å bli utslitt og dårlig. De tre knappene nederst funker ikke lenger så har måttet laste ned en button saviour... Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Å koble til PCen hadde vært det enkleste, men som det står lenger oppe i tråden så må mobilen være rootet for å få tilgang til mappen hvor MMSene ligger. Kan du ikke lagre vedlegget (bilde, lyd, annet), og så sende det til deg selv eller koble mobilen til PC og hente ut? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Å koble til PCen hadde vært det enkleste, men som det står lenger oppe i tråden så må mobilen være rootet for å få tilgang til mappen hvor MMSene ligger. Neida, du kan lagre vedlegg, og kopiere dem til pc-en ved å bruke en usb kabel til mobilen. Lagringen til mobilen dukker opp "min datamaskin"/"datamaskin" i windows. Endret 13. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Noen som har prøvd den nye HTC One X+ og den vanlige HTC One X? Store forskjeller? Har hatt HTC One X i litt over et halvannet år. Den begynner å bli utslitt og dårlig. De tre knappene nederst funker ikke lenger så har måttet laste ned en button saviour... Da aner ikke jeg hva du har gjort med telefonen eller hvordan du har behandlet den. Hadde min i over et år før jeg solgte den nå nylig. Den var i perfekt stand etter normalt bruk. Endret 15. august 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå