Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

trodde ikke det var mulig å få så mye utav batteritiden.

 

På min forrige one x fikk jeg 2 dager på maks. Da var 3g aktivert, men mobilen lå i standby så og si hele tiden.

Skal kjøre litt forskjellige tester på min one x+ nå og se om jeg kan få tilsvarende som din batteritid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt custom rom siden i fjor sommer. Har ikke testet Viper, men har testet arhd og icj.

 

Kort fortalt står valget mellom Sense eller ikke. Jeg vil anbefale deg å prøve begge to over noen dager.

 

Personlig liker jeg best icj. Har ikke funnet en rom som er bedre og helt klart smoothest (for å si det på godt norsk). Trives best uten Sense, så da er valget enkelt for meg. Største fordelen med arhd må være kameraet. På det punktet er sense-baserte rom bedre, men ikke så mye at jeg velger å gå tilbake.

 

Mitt råd er å prøve begge to. Jeg har holdt meg til icj lenge nå :)

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det sånn cirkus fra du har sendt inn en mobil for rep, til du for noe slags tilbakemelding fra dem?

Volumknappen på telefonen har fått en sprekk så og si i midten av knappen (er visst et ganske kjent problem at disse knekker), samt at WiFi signalet hele tiden faller ut (finner ikke hjemmenettverket mitt heller lengre, noe som er litt sært).

 

Noe vits i å sende mobilen inn i det hele tatt og isåfall, hva kan jeg forvente?

Lenke til kommentar

Når jeg leverte inn min så sa de to uker, pluss minus (sikkert mest pluss, for å si det slik).

Forventer at mobilen er borte i opp til en mnd, og så får jeg heller bli overrasket positivt om den kommer før.

 

Mine problemer er dog kjente problemer på One X, slik jeg har forstått, så håper det går fort. Ser du også har det, og da burde det være ganske grei sak, med mindre man er uheldig.

 

 

En ting jeg har lært fra tidligere saker, alltid ha en smart-telefon som backup. Låne-tlf kan ikke engang garanteres å ha fargeskjerm.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt custom rom siden i fjor sommer. Har ikke testet Viper, men har testet arhd og icj.

 

Kort fortalt står valget mellom Sense eller ikke. Jeg vil anbefale deg å prøve begge to over noen dager.

 

Personlig liker jeg best icj. Har ikke funnet en rom som er bedre og helt klart smoothest (for å si det på godt norsk). Trives best uten Sense, så da er valget enkelt for meg. Største fordelen med arhd må være kameraet. På det punktet er sense-baserte rom bedre, men ikke så mye at jeg velger å gå tilbake.

 

Mitt råd er å prøve begge to. Jeg har holdt meg til icj lenge nå :)

Kameraet er mye brukt så får se hvordan jeg klarer meg uten Sense-grensesnittet om ICJ skal være aktuelt. Hvordan er batteritiden på de to ROM'ene sammenlignet med stock? Ligger litt på smertegrensen med stock nå. Hender at den må lades mot kvelden.

 

Dere med WiFi-problemet burde få det fikset uten problemer. Er jo et kjent problem. Min HOX har vært på rep. 3 ganger (1 pga. wifi, 2 pga. gyrosensor), men har aldri tatt mer enn 10-14 dager. Reklamasjon gjennom Elkjøp.

Lenke til kommentar

Har nettopp installert den siste oppdateringen, og allerede nå ser jeg at wifi er blitt mye bedre. Har i de siste vurdert ny tlf grunnet den elendige antennen og wifi, men nå ser det ut som jeg avventer dette. Håper at HTC satser på batteri i fremtiden, kun det som jeg sliter med nå.

Lenke til kommentar

Fikk min HTC One X tilbake fra rep. her om dagen. Gikk enkelt og greit egentlig. De fikset kameraet i alle fall, og virker som de fikset Wi-Fi problemet mitt også (Men kan hende det var oppdateringen også).

 

 

Veldig godt å ha telefonen tilbake. Stor forskjell fra min HTC Incredible S, som jeg har brukt som backup-telefon i mellomtiden. For en størrelseforskjell det er, nå jeg ble påmint hvor stor One X egentlig er! :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

På lørdag gikk telefonen i gulvet, og etter det så sluttet kameraet å virke. Jeg får startet kameraappen, men etter noen sekunder uten noe bilde så dukker hjemmeskjermen opp igjen.

 

De første gangene fikk jeg opp en toastmelding som sa "Kan ikke starte kamera" før den gikk til hjemmeskjermen, men ser jeg ikke denne lenger.

 

Noen som kan ha en ide om hva som har gått galt og/eller har erfaring med reparasjon?

 

 

/r

Lenke til kommentar

For min del er batteriet stort sett likt på Sense og aosp-rom.

Flashet akkurat ARHD 21. Virker veldig greit hittil :) Eneste jeg la merke til er at jeg har kun 14GB ledig. Kjørte Wipe i recovery osv. men ligger tydeligvis igjen både bilder og musikk selv om alle apps er borte. Noe jeg kan gjøre for å få en helt clean telefon og starte fra scratch?

 

Frykter at all offline-musikken i spotify også ligger der ett sted..

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Sense tar en del plass, men siden du har root, så kan du slette systemapper du ikke bruker. For å slette cache i Spotify, kan du slette følgende mappe: /sdcard/Android/data/com.spotify.mobile.android.ui/cache/Storage

 

Dette gjør du via en hvilken som helst filutforsker. F.eks. Astro.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...