anono1123 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nei.... Har du fått den? Nei.... Har du? Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Nei.... Nei.... Har du? Fikk hentemelding i dag. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Komplett har igjen en demo til rett under 2500kr... Styr unna! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Sliter litt med at batteriet ser ut til å tappes fortere og fortere. Hvilken app anbefales til å sjekke batteribruken? BetterBatteryStats gir deg en god indikasjon på hva som vekker telefonen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jalla batteri i mobilen, helt forferdelig. Går jo tom etter ett par timer. Noen ganger vil den heller ikke lade seg - bare blinker rødt lys med kabelen inn. Synd at noe så viktig ødelegger en så bra telefon... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Mitt batteri er veldig bra, synes jeg. Holder godt gjennom en dag og litt til. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du må ha noen Smurfespill el. som ligger og kjører i bakgrunnen. Last ned Reboot Pro eller App Killer og sett de til å starte hver gang du setter tlf. i dvale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jalla batteri i mobilen, helt forferdelig. Går jo tom etter ett par timer. Noen ganger vil den heller ikke lade seg - bare blinker rødt lys med kabelen inn. Synd at noe så viktig ødelegger en så bra telefon... Det er jo åpenbart noe veldig galt med din telefon, slik skal det jo selvfølgelig ikke være. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 lader min hver 3. dag, hvis jeg feks skal reise eller bruke den mye til surfing/video/spill bruker jeg en slik: http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-one-x-93782p.html Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jalla batteri i mobilen, helt forferdelig. Går jo tom etter ett par timer. Noen ganger vil den heller ikke lade seg - bare blinker rødt lys med kabelen inn. Synd at noe så viktig ødelegger en så bra telefon... Om den ligger der og blinker betyr det at den ikke har nok strøm til å starte opp, men den lader. Når lampen lyser kontinuerlig kan du starte den. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er folket fornøyd med siste sense? Tenker å kjøpe nye HTC som kommer i februar Veldig fornøyd med nye sense. Etter min mening er det mye bedre enn Samsung sitt touchwiz. Eneste jeg ikke liker med HTC One X er hardware, noe som er synd, fordi jeg liker Sense veldig godt. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Veldig fornøyd med nye sense. Etter min mening er det mye bedre enn Samsung sitt touchwiz. Eneste jeg ikke liker med HTC One X er hardware, noe som er synd, fordi jeg liker Sense veldig godt. Har hatt telefonen siden i sommer og er godt knall fornøyd. Synes Sense er et ok skall som bare fungerer bedre og bedre. Har en nexus 7 også, men synes brukeropplevelsen med Hox er hakket bedre. 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har hatt telefonen siden i sommer og er godt knall fornøyd. Synes Sense er et ok skall som bare fungerer bedre og bedre. Har en nexus 7 også, men synes brukeropplevelsen med Hox er hakket bedre. veldig enig. spent på dagens lansering. blir nok HTC igjen på meg Lenke til kommentar
Cord Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ser One skal komme med 4.2.1. Noen som har hørt noe om at denne oppdateringen også kommer til HOX? Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Etter at jeg oppdaterte min Hox til 4.1.1 så har gps sluttet å fungere. Har prøvd factory reset, forskjellige kjærringråd om brytere på instillinger, men ingenting fungerer. Noen som har tips? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Fikk hentemelding i dag. Ikke spesielt imponert over passformen på skjermbeskytteren, for bred og for lang! Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er det noen som opplever å ha svært høy lyd på samtalevolumet selv om volumet er stilt helt ned? Synes det kommer og går litt uten at jeg helt vet hva årsaken er. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er det noen som opplever å ha svært høy lyd på samtalevolumet selv om volumet er stilt helt ned? Synes det kommer og går litt uten at jeg helt vet hva årsaken er. Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper. Det kan se ut til at det løste problemet. Takker Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper. Det kan se ut til at det løste problemet. Takker Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 HTC Confirms Some Current Phones Will Receive Sense 5 Update HTC recently confirmed through a post on its Facebook (FB) page that global variants of the HTC One X, One X+, One S and the HTC Butterfly will be updated to the new Sense user interface. The company was quick to point out, however, that “some features enabled by the new HTC One hardware will not be available in the software updates.” 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå