Gå til innhold

HTC One X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har vært bort i at auto-rotate ikke fungerer? Uansett hva jeg gjør så funker telefonen kun i portrettmodus. Har tatt en fullstendig factory reset i håp om at det var SW, men frykter nå at G-sensoren er gåen. Må vel leveres inn til service enda en gang...

Fungerte fint i går, men i dag når jeg sto opp fikk jeg ikke rotert skjermen. Funker selvsagt når spill etc. tvinger skjermen til landscape. :grumpy:

Lenke til kommentar

Dette handler ikke om hvor ofte jeg bruker det, men det at en såpass "viktig" del av HW har sluttet å fungere etter noen få måneders bruk. Alt som har med gyro/akselerometeret har sluttet å fungere, ikke bare landscape i nettleser osv. Har kjørt HTC testverktøy av sensoren og der var det lite liv dessverre.

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Har et slitsomt problem med HOX. Om jeg er i en samtale blir skjermen svart når jeg legger mobilen inntil øret. Når jeg tar den ned under samtalen, f.eks. for å sette på høytaler, svare på en sms eller sjekke noe på nett, skal den respondere. Det gjør den ikke bestandig. Skjermen slår seg av og på og den responderer ikke om jeg trykker noe. Har prøvd å slå skjermen av og på manuelt, men det løser seg ikke da heller. Er det en innstilling som gjør dette eller er det android bug? Noen som har en løsning ev.?

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over den integrerte DACen som sitter i HOX. Er det et velkjent problem at det er bakgrunnsstøy, særlig på lavt volum? Er det på alle enhetene eller gjelder det bare noen? Finnes det noen 3.parts musikkspillere som gjør en bedre jobb mtp. bakgrunnsstøyen? Mistenker at det er et filter eller equalizer som lager problemer i musikkspilleren min nå og jeg finner ingen muligheter til å skru de av. Takk for svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...