provolone Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvor i Oslo? Mobilsenteret het det. Sendte de en mail ang pris for en stund tilbake... Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Synes det blir et grønn/gulskjær i bildet når jeg tar bilder med blits, flere med lignende erfaring? Edit: Har ikke testet utendørs foreløpig. Endret 15. januar 2013 av Marbyz Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Synes det blir et grønn/gulskjær i bildet når jeg tar bilder med blits, flere med lignende erfaring? Edit: Har ikke testet utendørs foreløpig. I dialog med HTC nå. Update kommer. Endret 16. januar 2013 av Marbyz Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Mobilsenteret het det. Sendte de en mail ang pris for en stund tilbake... Okei, skal sjekke de ut. Takk! Endret 16. januar 2013 av bojalborg Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Da har jeg bekreftet at One X tåler et lite bad. Var en kompis som kødda med meg og tømte vann i gymposen min, og der lå tilfeldigvis mobilen min nedi Men den fungerer strålende enda den Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Andre som har vært bort i at auto-rotate ikke fungerer? Uansett hva jeg gjør så funker telefonen kun i portrettmodus. Har tatt en fullstendig factory reset i håp om at det var SW, men frykter nå at G-sensoren er gåen. Må vel leveres inn til service enda en gang... Fungerte fint i går, men i dag når jeg sto opp fikk jeg ikke rotert skjermen. Funker selvsagt når spill etc. tvinger skjermen til landscape. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva skal man med landscape modus uansett? Bortsett fra i spill. Å deaktivere auto-rotate er sånn ca. det første jeg gjør. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Dette handler ikke om hvor ofte jeg bruker det, men det at en såpass "viktig" del av HW har sluttet å fungere etter noen få måneders bruk. Alt som har med gyro/akselerometeret har sluttet å fungere, ikke bare landscape i nettleser osv. Har kjørt HTC testverktøy av sensoren og der var det lite liv dessverre. Endret 16. januar 2013 av Bjorkizz Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva skal man med landscape modus uansett? Bortsett fra i spill. Å deaktivere auto-rotate er sånn ca. det første jeg gjør. Er ikke alltid samme funksjoner som kommer opp. Personlig bruker jeg mye piltaster i landscape modus ved default tastatur f.eks Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvor lenge varer batteriet? og anbefales denne overfor sony xperia acro s f. eks som ligger til samme pris på elkjøp. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 I det siste har mobilen min begynt å lage rare lyder, og vibrere helt tilfeldig. Dette skjer kun når jeg bruker den. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ja, men det skjer kun når eg headphones plugga i. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Synes det blir et grønn/gulskjær i bildet når jeg tar bilder med blits, flere med lignende erfaring? Edit: Har ikke testet utendørs foreløpig. I dialog med HTC nå. Update kommer. Reparasjon neste steg ifølge HTC. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Går d å klippe til et vanlig simkort siden den bare tar mikrosim? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Mobilsenteret het det. Sendte de en mail ang pris for en stund tilbake... koster 1299 for reparasjon, må da vente en dag. Eller 1499 for reparasjon der og da Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Går d å klippe til et vanlig simkort siden den bare tar mikrosim? Jepp. Det fungerer fint. Bare å google etter guider. Gjorde det selv når jeg kjøpte telefonen. Er selvsagt en liten risiko... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er noen sånne hakk på simkortet du kan klippe etter. Jeg hadde bare en buet neglsaks for hånden, så jeg dreit meg ut på mitt, men klarte å teipe på ei lita bit igjen sånn at det fungerte. Burde ikke være noe problem om du har en god saks og følger feks. denne guiden Lenke til kommentar
Htccc Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har et slitsomt problem med HOX. Om jeg er i en samtale blir skjermen svart når jeg legger mobilen inntil øret. Når jeg tar den ned under samtalen, f.eks. for å sette på høytaler, svare på en sms eller sjekke noe på nett, skal den respondere. Det gjør den ikke bestandig. Skjermen slår seg av og på og den responderer ikke om jeg trykker noe. Har prøvd å slå skjermen av og på manuelt, men det løser seg ikke da heller. Er det en innstilling som gjør dette eller er det android bug? Noen som har en løsning ev.? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg er skuffet over den integrerte DACen som sitter i HOX. Er det et velkjent problem at det er bakgrunnsstøy, særlig på lavt volum? Er det på alle enhetene eller gjelder det bare noen? Finnes det noen 3.parts musikkspillere som gjør en bedre jobb mtp. bakgrunnsstøyen? Mistenker at det er et filter eller equalizer som lager problemer i musikkspilleren min nå og jeg finner ingen muligheter til å skru de av. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg var veldig tilfreds med telefonen som musikkavspiller når jeg hadde den, kan ikke erindre noen bakgrunnsstøy av noe slag heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå