Pey'J Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Tenkte å skrive litt om det jeg har funnet ut av store og små endringer sammen med noen bilder, men så fant jeg denne artikkelen: HTC Sense 4.1 vs. HTC Sense 4+: What's the difference? Den har før/etter bilder, så det er enkelt å se hva som er nytt/forskjellig. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Andre som opplever utrolig dårli batteritid med Jelly Bean?? Mister opp til 10% på få minutter ved å gjøre ingenting. gått 5-6 timer og allerede på 6X%... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fabrikk gjenopprette telefonen? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Andre som opplever utrolig dårli batteritid med Jelly Bean?? Mister opp til 10% på få minutter ved å gjøre ingenting. gått 5-6 timer og allerede på 6X%... Sykt, prøvd reboot? Når Android OS bruker mye strøm pleier reboot å virke hos meg. Har dog aldri sett at den bruker så mye. Kan være at den har jobbet mye med å få ting på plass etter oppdateringen? Strømmen gikk fort for meg også etter jeg oppdaterte, men brukte den mye for å finne ut hva som var nytt. Nå på dag 2 er alt mye bedre. 63% igjen på 7 timers bruk med en del bruk. Vet enda ikke om batteriet vil være like godt som det var. Klarte fint 24 timer oppetid med normal bruk (wifi) Så vi får se hvordan det blir i løpet av dagen. Vet at Google Now bruker mer strøm. Endret 6. desember 2012 av mrMKE Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Greide å veive ned telefonen på baderomsgolvet, ca. ballehøyde med skjermen ned. 1 dag før den byttes ut..skjermen overlevde Kjente det røsket litt i hjerterota ja. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Skal sjekke hvordan det går ut dagen, og i morga. Om det ikke løser seg, blir det fabrikk reset ja Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Andre som opplever utrolig dårlig batteritid med Jelly Bean? Mister opptil 10% på få minutter ved å gjøre ingenting. Gått 5-6 timer og allerede nede i 6x%... Nå har det bare gått ett døgn siden jeg oppdaterte, men opplever ikke batteriproblemer. Jeg ser wifi er PÅ hele tiden hos deg (den lange blå linja). Jeg har satt wifi til å sove når skjermen er av (avanserte innstillinger). Jeg måtte slette det trådløse nettet mitt og legge det inn på nytt. Jeg restartet en ekstra gang etter oppdateringen også. Som mrMKE skriver, så ser det ut til at en eller annen intern Android-prosess henger. Og som han foreslår så pleier en restart å løse slikt. Bildene under er fra min fulladede mobil i dag morges. Endret 6. desember 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sykt, prøvd reboot? Når Android OS bruker mye strøm pleier reboot å virke hos meg. Har dog aldri sett at den bruker så mye. Kan være at den har jobbet mye med å få ting på plass etter oppdateringen? Strømmen gikk fort for meg også etter jeg oppdaterte, men brukte den mye for å finne ut hva som var nytt. Nå på dag 2 er alt mye bedre. 63% igjen på 7 timers bruk med en del bruk. Vet enda ikke om batteriet vil være like godt som det var. Klarte fint 24 timer oppetid med normal bruk (wifi) Så vi får se hvordan det blir i løpet av dagen. Vet at Google Now bruker mer strøm. Hos meg går også batteriet fort. På rapporten er det G+ som drar strøm, ca 50% og det uten widget. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå har det bare gått ett døgn siden jeg oppdaterte, men opplever ikke batteriproblemer. Jeg ser wifi er PÅ hele tiden hos deg (den lange blå linja). Jeg har satt wifi til å sove når skjermen er av (avanserte innstillinger). Jeg måtte slette det trådløse nettet mitt og legge det inn på nytt. Jeg restartet en ekstra gang etter oppdateringen også. Som mrMKE skriver, så ser det ut til at en eller annen intern Android-prosess henger. Og som han foreslår så pleier en restart å løse slikt. Bildene under er fra min fulladede mobil i dag morges. Hadde WiFi alltid på med ICS også. Klarte som regel 3-4 timer skjerm på og varte hele dagen uten noe problem Men har restartet ett par ganger siden i går, så får bare håpe på det beste. Kan se ut som at det har blitt litt bedre, men blir ikke 100% sikker før i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Andre som opplever utrolig dårli batteritid med Jelly Bean?? Har du noen gang rootet og brukt et ROM? I flere tilfeller, så er det en dårlig/utdatert kernel som kan være synderen her, har skjedd med meg. Endret 6. desember 2012 av Slettet-lYdNbk55zt Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har du noen gang rootet og brukt et ROM? I flere tilfeller, så er det en dårlig/utdatert kernel som kan være synderen her, har skjedd med meg. Unrooted, så nei. Alltid vært stock. Eneste tukling har vært fiksing av WiFi-antenne på verksted Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Unrooted, så nei. Alltid vært stock. Eneste tukling har vært fiksing av WiFi-antenne på verksted Kan være en ustabil app som trekker strøm, last ned Easy Battery Saver, så kan du se hva som trekker mest med mer detaljer, så du finner synderen. Heller ikke bra at Wifi alltid står på når du ikke er hjemme eller på skole/jobb, da vil den søke etter signaler hele tiden og bruke veldig mye strøm. Endret 6. desember 2012 av Slettet-lYdNbk55zt Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er som regel koplet til nettet på skolen, men kan kanskje være lurt å endre litt på innstillingenene ja. Skal prøves. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Har Jelly Bean kommet egentlig? Fikk program oppdatering i går men står fortsatt "Android 4.0.4" meg, men har Sence version 4.1, er det jelly bean? Edit: det poppet faktisk opp Jelly Bean oppdatering like etter at jeg postet Endret 6. desember 2012 av MhMh Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det er ikke jb. Søker etter oppdatering på nytt, så regner jeg med den dukker opp Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Noen andre som opplever at telefonen starter med "USB debugging" hver gang mann plugger den til PCen? Jeg skrur av developer mode og alt, men det kommer opp igjen så fort jeg plugger i PCen... Gjør meg litt nervøs for at noe ikke er som det skal Endret 7. desember 2012 av mbergersen Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei. Har akuratt fått meg en HTC One x +. Men får ikke til å koble meg på wifi her hjemme. Kommer bare opp "henter IP adresse", så skjer det ikke så mye mer. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei. Har akuratt fått meg en HTC One x +. Men får ikke til å koble meg på wifi her hjemme. Kommer bare opp "henter IP adresse", så skjer det ikke så mye mer. Noen som har erfaringer med dette? Dette skjer med meg hvis jeg har dårlig signal eller har skrevet passordet feil. Sjekket dette hos deg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kommer når man har tastet feil passord som regel ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå