Phantom3D Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det gikk jo overaskende smertefritt, fikk ny utlevert uten noe problem. Knall service! Får håpe denne varer lenger! 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Nice, det varmer hjertet til en Elkjøpansatt å høre Endret 19. november 2012 av Alastor 1 Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei. Har de siste dagene vært litt plaget med at telefonen mister dekningen noen sekunder. Wifi har vært helt stabilt. Har dette sammenheng med de problemene hox har hatt? Telefonen har ellers fungert supert i et halvt år nå har :-) Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei. Har de siste dagene vært litt plaget med at telefonen mister dekningen noen sekunder. Wifi har vært helt stabilt. Har dette sammenheng med de problemene hox har hatt? Telefonen har ellers fungert supert i et halvt år nå har :-) Nei, det mest kjente HOX problemet har vært på WIFI og BT. Dette pga antennekontakten mellom "deksel" og innmaten ble slappere. Da bruker HOXen merkbart mer strøm og dekningen på wifi / bt blir dårlig. Dette problemet kan sjekked ved å klemme litt forsiktig bak ved kamera mens man bruker wifi-analyzer for å se om signalet blir endret av dette. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei. Har de siste dagene vært litt plaget med at telefonen mister dekningen noen sekunder. Wifi har vært helt stabilt. Har dette sammenheng med de problemene hox har hatt? Telefonen har ellers fungert supert i et halvt år nå har :-) Kan det være roamingen som kobler inn og ut? Har selv dette "problemet" på min telefon, men det er en lett fiks. Det som skjer er at telefonen i mitt tilfelle bruker Network Norway sitt nett (OneCall), men skifter til Telenor når NN blir dårlig. Byttet skjer ikke helt sømløst, og da fører det til at jeg mister dekningen i noen få sekunder. Enkleste løsning er å mauelt velge Telenor som nett, og ikke la telefonen velge nett automatisk. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kan det være roamingen som kobler inn og ut? Har selv dette "problemet" på min telefon, men det er en lett fiks. Det som skjer er at telefonen i mitt tilfelle bruker Network Norway sitt nett (OneCall), men skifter til Telenor når NN blir dårlig. Byttet skjer ikke helt sømløst, og da fører det til at jeg mister dekningen i noen få sekunder. Enkleste løsning er å mauelt velge Telenor som nett, og ikke la telefonen velge nett automatisk. Får prøve dette og se hvordan det går, kanskje dette kan anvendes som fix på fruens Sensation også :-) Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Får prøve dette og se hvordan det går, kanskje dette kan anvendes som fix på fruens Sensation også :-) Dette er absolutt å anbefale, jeg bor uten NN/OneCall-dekning, og min kjøring til og fra Oslo var en plage før dette ble gjort Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det veldig stor forskjell på One x og One x+ når det gjelder lyd kvaliteten ? Jeg har for tiden one x på nedbetaling ifra chess.. har levert den inn en gang før, pga av wifi problem samt at nettverk detter ut hele tiden, og ikke får koble seg på igjen. Om jeg leverer den inn, og får den tilbake med samme problem (er jo mest sansynlig det føler jeg).. kan jeg da spørre om en ny onex+ isteden for å få en ny one x tilbake ? Noe som helst sansynlighet for at jeg kan få en one x+ istedet ? Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det veldig stor forskjell på One x og One x+ når det gjelder lyd kvaliteten ? Jeg har for tiden one x på nedbetaling ifra chess.. har levert den inn en gang før, pga av wifi problem samt at nettverk detter ut hele tiden, og ikke får koble seg på igjen. Om jeg leverer den inn, og får den tilbake med samme problem (er jo mest sansynlig det føler jeg).. kan jeg da spørre om en ny onex+ isteden for å få en ny one x tilbake ? Noe som helst sansynlighet for at jeg kan få en one x+ istedet ? Den sannsynligheten er ganske liten, all den tid One X fortsatt er mulig å få tak i. Dersom du har feilen en tredje gang, kan du kreve heving av kjøpet dersom dette ikke er til urimelig stor utgift for forhandler. Hvordan dette helt arter seg i det at du har nedbetaling er jeg usikker på, men dersom det lar seg gjøre så kan du da ta pengene og legge de i en HOX+ Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dette er absolutt å anbefale, jeg bor uten NN/OneCall-dekning, og min kjøring til og fra Oslo var en plage før dette ble gjort Har prøvd denne "fixen" og det fungerte veldig bra. Ingen problemer med at telefonen mister dekningen, men synes samtidig det er rart at det bare dukket opp? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg tipper det har dukket opp nå fordi NN har begynt å bygge ut nettet der du bor den siste tiden. Ren spekulasjon fra min side, men det var det som skjedde hos meg. Trodde de kun hadde nett i storbyene, men de begynner tydeligvis å strekke seg utover landet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Er vel ikke mye å hente på å selge en HTC One X, 6 mnd. gammel om dagen ? Skal nevnes at bootloader er unlocked og rootet til helvete Vil vel heller ikke kunne låse, bootloader og få telefonen tilbake til "stock" rom før vi får en jellybean ROM fra HTC på våre breddegrader La inn en senseless JB-rom i dag, helt utrolig hvor mye kjappere og spenstig telefonen blir. Har forøvrig bestillt iPhone 5, så da ender nok denne telefonen opp som en sekundær telefon. Endret 25. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er det noen som har fått den offisielle JB oppgraderingen fra HTC til sin One? Jeg er inne og sjekker et par ganger i uka, men foreløpig nada. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Venter forsatt her. Kjipt at det er kun Taiwan har fått det(?). Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er vel ikke mye å hente på å selge en HTC One X, 6 mnd. gammel om dagen ? Skal nevnes at bootloader er unlocked og rootet til helvete Vil vel heller ikke kunne låse, bootloader og få telefonen tilbake til "stock" rom før vi får en jellybean ROM fra HTC på våre breddegrader La inn en senseless JB-rom i dag, helt utrolig hvor mye kjappere og spenstig telefonen blir. Har forøvrig bestillt iPhone 5, så da ender nok denne telefonen opp som en sekundær telefon. Burde få 2,5k for den. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vurdera sterkt å roote min egen HOX. Er litt lei av å vente på nye versjonar når dei allereie er tilgjengelege. Er det lett å skjule at man har roote telefonen m.t.p. garanti? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) For å roote telefonen, så må du låse opp bootloaderen. Dette er pr i dag kun mulig å gjøre gjennom HTC sin egen tjeneste, og da blir telefonen registrert som opplåst i deres systemer. Det vil og stå unlocked i hboot på telefonen. Du kan relocke telefonen, men da vil dette fremgå i hboot. Med andre ord klarer du ikke å skjule dette for HTC før det eventuelt kommer en metode for å få s-off. Pr i dag ser det ikke ut til at det skjer snarlig. Når det er sagt, så burde det ikke være problematisk å få garantireparasjon selv med rootet telefon. Problemet er dersom de mener at du har feks overklokket telefonen, og at det er årsaken til problemene. Har dog aldri hørt om folk som har fått problemer med dette i Norge. Har selv rootet for lenge siden, og er happy med det Endret 27. november 2012 av learntofly Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Burde få 2,5k for den. Så fremt jeg får satt den tilbake til "stock" Jellybean når den en gang kommer ? Får se hva jeg gjør, kan være greit med en reservemobil også Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) har levert inn min One X som jeg har rooted.. Har enda ikke hørt noe så går utifra det går bra Uansett, jeg leverte den inn grunnet wifi problemer og simkort problemer som begge er kjent av HTC.. så burde ikke være noe problem.. Nå får jeg vell en unrooted version tilbake, så spørs om jeg venter til JB faktisk kommer ut før jeg eventuelt rooter igjen slik at jeg får offisiel Hboot .. Så fremt jeg får satt den tilbake til "stock" Jellybean når den en gang kommer ? Får se hva jeg gjør, kan være greit med en reservemobil også Jeg har selv solgt rooted telefon over finn, ikke noe stress det.. bare sørg for å få det med i annonsen din og link til eventuelle oppdateringer.. Jeg angrer med i hel på at jeg har solgt mine 2 forrige telefoner.. Hadde vært greit å hatt en reserve smart når min one x er på reprasjon Lurer derfor på om jeg skal kjøpe meg en gammel Touch pro 2 da jeg savner den telefonen (ja, den har faktisk win 6,5 ) Endret 28. november 2012 av Emaldiom Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Godtfolket! Jeg opplever nå fortiden at folk kan prøve å ringe til telefonen, hører at det ringer men på tlf. min så skjer det ingenting. Når jeg deretter går inn i menyen kan jeg se at jeg har ubesvarte anrop. Også visstnok et par smser jeg ikke har fått. Kjøpte telefonen HTC ONE X i sommer, og har One Call (som er noe piss) Edit: Forslag annet enn formatering? Endret 28. november 2012 av Melkesjokoladen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå