flowerpot Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som vet hvor jeg får tak på sånn mhl adapter sak til one x, slik at jeg kan koble til hdmi? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Dealextreme fungerer fint på slike småadaptere 1 Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Genialt. Men vil denne til samsung sII funke tro?: http://prisguide.har...axy-s-ii-148645 Skulle gjerne hatt det litt fort edit: eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638064 Er den M490 bare til sensation eller vil den passe one x? Endret 8. november 2012 av flowerpot Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Tror dette er en universalstandard, så det burde gå fint Dealextreme tar fort litt tid ja, så da er nok norske butikker raskere. Koster uansett ikke mye. Endret 8. november 2012 av learntofly Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det micro eller vanlig simkort i htc one x pluss? For jeg har one x og har micro sim. Spør for en venn som lurer på det for hun har fått vanlig sim kort. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det micro eller vanlig simkort i htc one x pluss? For jeg har one x og har micro sim. Spør for en venn som lurer på det for hun har fått vanlig sim kort. Microsim, hu burde da bestille nytt eller få det gamle kuttet på en butikk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvordan er One X å roote og å legge inn custom ROM på? Begynner å bli lei av "Windows Vista -looken" til HTC Sense, samt å vente på 4.1. Hadde en Galaxy S før One X-en, og den var en drøm å leke seg med. Download mode var genialt, og bricking så og si umulig. Har inntrykk at One X er en del kjipere og vanskeligere å leke seg med? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvordan er One X å roote og å legge inn custom ROM på? Begynner å bli lei av "Windows Vista -looken" til HTC Sense, samt å vente på 4.1. Hadde en Galaxy S før One X-en, og den var en drøm å leke seg med. Download mode var genialt, og bricking så og si umulig. Har inntrykk at One X er en del kjipere og vanskeligere å leke seg med? http://www.knowyourmobile.com/smartphones/htc/onex/onexuserguides/1419609/how_to_root_your_htc_one_x.html Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg fant ingenting rundt det, selv etter å skummet meg gjennom tråden; Er det noen som har noen gode bilholdere å anbefale? Jeg har tittet litt på HTC D110, men jeg liker ikke helt sugekopp-funksjonene og vil helst ha noe som satt fast i f.eks. en brodit-brakett. Er det noen som kan anbefale en god universal-holder kanskje? Er lei av å måtte kjøpe ny holder for hvert bytte av telefon... Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Fikk one X plus i går! Fungerer så langt utmerked, uten wifiproblemene som min one X hadde! Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Fikk one X plus i går! Fungerer så langt utmerked, uten wifiproblemene som min one X hadde! Er det andre wallpapers på X+ enn på X? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Når kommer JellyBean? 1 Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er det andre wallpapers på X+ enn på X? Standard wallpaperen er den samme iallefall. Men jeg har ikke sjekket de andre. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Og der, 6 dager etter kjøp tok telefonen kvelden. Den henger seg i ett sett og restarter. Samt henger seg i oppstart eller når man forsøker å resette den. Meget skuffet! Kan jeg heve kjøpet når det bare har gått seks dager? En tlf til over 5k skal vare litt lenger.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Du har ingen slike byttekrav igjennom norsk forbrukerkjøpslov, du får åpne garantibestemmelsesbrosjyren som følger med og lese om Dead on Arrival, se hva som står. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Og der, 6 dager etter kjøp tok telefonen kvelden. Den henger seg i ett sett og restarter. Samt henger seg i oppstart eller når man forsøker å resette den. Meget skuffet! Kan jeg heve kjøpet når det bare har gått seks dager? En tlf til over 5k skal vare litt lenger.. Som nevnt tidligere, deilig telefon, men fy F så mange som får feil på den Anbefaler kun S3 til de som spør meg Lenke til kommentar
newnick Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Helt enig. Og det at ikke HTC legger seg flate og ffikser opp i fadesene, er det mest beklagelige og betenkelige her. Hadde HTC gjort dette, så kunne man altids ha tilgitt de denne glippen som denne telefonen helt klart er. Min holdt som tidligere nevnt i 4 mnd, og HTC inrømmer at 2 av de tre feilene er dekket av deres "garanti", men nekter å reparere dem før jeg punger ut med ca 2500,- for ny skjerm. Skandaløst. Har anskaffet meg en Galaxy Note 2, mens jeg venter på at forbrukerrådet skal hjelpe meg med å få HTC til å skjønne at vi har noe som heter forbrukerkjøpslov her i Norge. Så min anbefaling til alle som spør er nå: Styr unna HTC. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jess jeg brakk min HTC One X igår.. Var så forbanna, Så der røyk den LCD skjermen men glasset tror jeg er like helt. Tror det går ann å sende inn på mytrendyphone.no og få det bytta Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Har et problem med min HTC One X angående lyden. Når jeg hører på musikk på mobilen så kommer det ofte helt plutselig en knitrelyd. Det skjer som oftest når jeg låser skjermen eller bytter sang. Har prøvd forskjellige hodetelefoner, og det skjer både når jeg bruker Spotify og Youtube. Har ikke installert noe custom rom eller lignende. Lurer på om dette er en garantisak, siden knitrelyden kan være utrolig irriterende. Endret 18. november 2012 av Hertug1. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Pratet med elkjøp, de sa jeg kunne levere i hvilken som helst butikk og at dette kunne betraktes som DOA :-) Leverer den etter lunsjen, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå