phobb Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 HTC One X (international) Jelly Bean roll out begins Noen her som har fått den enda? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Foreløpig bare noen deler av Asia. Det er en laaaang tråd om dette på xda. Mye spam, men det er nok første stedet hvor man får høre om når den kommer til Europa: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1740569&page=257 Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 OK, får håpe det bare er min som er håpløs. Mente bare jeg hadde lest i denne tråden at flere slet med hakking ved musikkavspilling. Jeg hadde problemet, men tror det må ha vært en app eller noe som køddet. Jeg gikk tom for batteri og telefonen måtte rebootes og etter det har jeg ikke opplevd noe hakking. Kjipt om problemet ikke forsvinner. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen flere her som har problemer med at det må skrives inn pin kode flere ganger om dagen sånn helt plutselig? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nettet datt plutselig ut hos meg for ikke lenge siden. Måtte innom flymodus for å få det tilbake. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen flere her som har problemer med at det må skrives inn pin kode flere ganger om dagen sånn helt plutselig? Ikke ofte, men av og til. Sist i ettermiddag. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For de benchmarkkåte: Jelly Bean update for HTC One X boosts performance Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Andre som får veldig tåkete bilder med front kamera? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Prøvd å rense linsa? Pga idiotisk design på frontkamera ligger det mye dritt i hullet foran linsa... 1 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen som kan tipse om et headset med litt fler valgmuligheter ? Som f.eks volum, bytte fram og tilbake på spotify lista. Litt tungvindt med det medfølgende når man er på treningstur i skauen ! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen flere her som har problemer med at det må skrives inn pin kode flere ganger om dagen sånn helt plutselig? Ikke ofte, men av og til. Sist i ettermiddag. Jeg kan måtte skrive inn pinkoden 10 ganger om dagen også kan det plutselig være i orden. Skjer i grunn oftest når jeg har mobilen i lomma, ikke så ofte om den bare ligger på bordet. Tenkte jeg skulle prøve og ta ut simkortet og blåse nedi der også sette det tilbake. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Da var HTC One X+ på vei i posten. Noen skikkelig reviews: http://www.pocket-li...e-x-plus-review http://www.stuff.tv/.../htc-one-x-plus Endret 1. november 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hvor kjøpte du den? Clove i UK . Orket ikke vente mer på norsk release. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Network Norway har bekreftet dato 5.11. Men kan alle kjøpe der som ikke er kunde? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som vet hvorfor One X'en min lader seg ut over natten? Er fulladet kvelden før og når jeg våkner er den helt tom for batteri. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 En app som ligger å kuker ting til i bakgrunnen kanskje? Har du sjekket batterioversiktet? Hva trekker strøm? Har du restartet telefonen ? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Skal sjekke i natt, restartet den istad, så får se Men kan ikke være batteriet som er helt fucka allerede? Kjøpte den når den kom ut. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Anbefaler Gsam battery monitor. Veldig bra batterywidget med mye mer detaljert informasjon enn standard. Endret 4. november 2012 av learntofly Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da var One X+ i havn. Utrolig digg telefon, alt går silkeglatt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå