cosw Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dukker fenomenet opp når du tar screenshot? Om det gjør det er det trolig sw-relatert, hvis ikke høres dette ut som det er hw-relatert. Det er der hele tiden, uansett hva man gjør! Har også oppdaget at når man trykker lett på kanten av displayet, så flyter pixlene utover, slik at de følger fingeren.. Dette er på en splitter ny tlf jeg mottok for en par dager siden.. blir heving av kjøp! Er på min andre one x nå, så har vært max plaget.. Jeg har hatt mange før jeg fikk en som var uten feil. Evt hev kjøpet hvis du kan og kjøp one x + som kommer nå, kanskje dem har klart å forbedre produksjonen. Lykke til. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Går og lurer på om jeg skal kjøpe One X + når den kommer, men har nylig blitt litt usikker.. Har lest at lydkvaliteten på One x er ganske dårlig (http://forum.xda-dev...d.php?t=1634631). For meg så er det å kunne høre på musikk på mobilen ganske viktig, derfor trenger jeg en mobil med god hodetelefonutgang. Noen her som har erfaring med One x og kan kommentere på lydkvaliteten? Tenker da spesielt på avspilling av musikk. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Pender i fobindelse med jobben, og bruker derfor telefonen mye til musikk. Jeg må si at jeg er ekstremt fornøyd med lyden på One X!! Med et fornufitg valg av hodetelefoner, tror jeg det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med år det kommer til lyd siden min SE Walkmanphone 715(??) ;-) Merk at Beats, med fordel, ofte kan skrues av da det blir litt i overkant med bass.. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Pender i fobindelse med jobben, og bruker derfor telefonen mye til musikk. Jeg må si at jeg er ekstremt fornøyd med lyden på One X!! Med et fornufitg valg av hodetelefoner, tror jeg det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med år det kommer til lyd siden min SE Walkmanphone 715(??) ;-) Merk at Beats, med fordel, ofte kan skrues av da det blir litt i overkant med bass.. Takk for raskt svar Høres bra ut! Tenker jeg skal bruke mobilen sammen med Starkey HF-2 (http://www.amobil.no/artikler/starkey-hf-2/107641) Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ang. lydkvalitet synes jeg denne telefonen skuffer stort, da først og fremst som musikkavspiller i bil. Via AUX er lyden veldig lav og mangler all form for punch (Galaxy SII og Nexus er mye bedre på lyd i samme bilen) og streaming via BT gir en bass ut av en helt annen verden! Må kjøre lydoppsettet godt på minussiden med bass for i det hele tatt få en godkjent lyd. Det å ha på Beats ved BT-streaming er som å ha på seg termodress i Sahara, for mye av det gode. Nesten så man skulle tro det er noe feil med mitt eksemplar når man ser skryten den får av andre her(?). Lenke til kommentar
newnick Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Tror faktisk du har feil på ditt eksemplar. Lyden fra blåtann i min bil, er upåklagelig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Evt så suger anlegget i bilen. Hva slags oppsett kjører du? Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Går og lurer på om jeg skal kjøpe One X + når den kommer, men har nylig blitt litt usikker.. Har lest at lydkvaliteten på One x er ganske dårlig (http://forum.xda-dev...d.php?t=1634631). For meg så er det å kunne høre på musikk på mobilen ganske viktig, derfor trenger jeg en mobil med god hodetelefonutgang. Noen her som har erfaring med One x og kan kommentere på lydkvaliteten? Tenker da spesielt på avspilling av musikk. Brukte min One X med Beats Solo headset, og jeg var utrolig fornøyd! Mobilen spilte (i motsetning til min Desire HD) mer enn høyt nok, og det var et pent lydbilde. Basspreget, men man kan jo også skru av beats-EQen om det skulle være nødvendig. Jeg likte også musikkspilleren veldig godt, og at man lett kan skifte sanger uten å måtte "låse" opp telefonen, selv ved bruk av spotify. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Prisene på one x+ er ute på prisjakt, startpris rundt 5100 http://webshop.nwn.n..._tab=additional 4600 på NWN Endret 8. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Evt så suger anlegget i bilen. Hva slags oppsett kjører du? Tenker du på hva slags anlegg? Har oppgradert JBL-anlegg som sitter i en Toyota Prius. Som nevnt spiller Galaxy SII og Galaxy Nexus fletta av One X på samme anlegget. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kjører også min One X over BT i bil og ikke noe å klage på med lyden der ! Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dersom lyden på BT er dårlig kan det hende du har wifi problemet med telefonen ? Det gjelder både blåtann og wifi. Jeg hadde grøt lyd i handsfreen min før de fikset wifi problemet, ved å bytte hovedkort. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva er egentlig dette Wifi-problemet? At signalkvaliteten varierer voldsomt på samme sted enkelte ganger? Isåfall opplever jeg det i blant. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 En kabel som må loddes eller noe. Hvis du opplever at wifi-signalet går merkbart opp når du trykker mellom kameraet og volumknappene, sånn omtrent, så har du mest sannsynlig wifi-fault. Dette kan du se på appen Wifi Analyzer f.eks Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er noen av dere plaget med at telefonen blir veldig varm under samtaler? Trenger ikke prate mer enn 2 minutter (ja, dette er et seriøst tall) før jeg merker at det blir ubehagelig å holde den inntil øret. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da har jeg fått min nye ONE X på forsikring, og jeg har like godt wifi-signal på hjemmenettverket 50 meter unna gjennom 2 vegger som jeg hadde da jeg satt 10 meter unna routeren med den gamle telefonen Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er også plaget med at jeg iblant ikke mottar meldinger, eller at jeg får meldingslyd lenge etter de er sendt. Ja, jeg har full dekning hele tiden - bor i en by. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Vurderer å kjøpe HTC One X+,noen som vet hvorfor er det så mye billigere hos Network Norway?Og hvis jeg kjøper mobilen der blir da mobilen låst til dem? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Network Norway at leverer vel mest til bedrifter, derfor er prisen uten mva. mener jeg. Men det står at alle priser er med mva på siden deres Endret 11. oktober 2012 av jdmik Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er for lat til å google akkurat nå, så spør bare kjapt mens jeg først er her. 1. Har One X 4G? Ser telenor bygger ut nettverket. Skal visst komme hit til Tromsø første kvartal neste år. 2. Hva er de 4 sølv-punktene bak på telefonen? Små prikker på en vertikal linje. Burde vel visst dette før jeg kjøpte telefonen, men var et spontan-kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå