Re-Offender Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg kjøpte i utgangspunktet One X fordi jeg fikk den møkk billig (2200kr.ny.uten binding), men etter siste oppdatering og ha brukt den noen mnd er jeg voldsomt positivt overrasket, det er jo en super telefon Spesielt skjermen har overrasket meg, innsynsvinkelen er enorm, oppløsingen kjempebra og sjeldent god å bruke utendørs. Jeg liker også sense 4.1, syns menyene er friske og veldig brukervennlige. Batteritiden klager jeg heller ikke lengre på, lader den ikke mer enn andre smartelefoner jeg har hatt (Galaxy Note, HTC Hero og Galaxy S2) 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Da var HTC One X+ (plus) bestilt estimert utsending 22 oktober Blir vel mer aktiv i denne tråden snart Hvor? Nå fikk jeg plutselig lyst til og bytte ut min hvite One X Min One X ble ihvertfall returnert på angrerett i dag, så nå venter jeg i spenning på at One X+ skal dukke opp i nettbutikkene her til lands! Orker ikke å bestille fra utlandet, i og med at jeg har erfaring med at telefoner fra HTC vanligvis trenger en tur på verksted innen ett år eller to! Kjøpte min når den nettop hadde kommet ut så har ikke angrerett mere Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Feilpost Endret 3. oktober 2012 av MannY_InnleggNO Lenke til kommentar
newnick Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Status på min reparasjon. Mcare avviste bytte av skjerm, og skulle ha en fantasipris for å gjøre det. Jeg vet at jeg ikke har utsatt min telefon for unormal behandling, hverken slag eller klem skader. Men det fantastiske er at de også nekter å fikse wifi problemet og høyttaleren som også var ustabil/defekt. Så nå går jeg videre med saken til forbrukerrådet. Edit: Kontaktet HTC som heller ikke hadde forståelse for at man måtte reparere de feilene som iallefall ikke er tvil om. Så dette blir nok en delikat sak, som min advokat får leke seg litt med. Endret 3. oktober 2012 av newnick 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Må bare spørre; hvilken operatør har du som er så fantastisk løsslupne på bruk av angrefrist? Prøvde å sende inn en til telenor hvor jeg bare hadde tatt av plastikken på utsiden, og fikk slengt i trynet at denne var brukt og umulig å videreselge. Derfor ingen angrefrist.. Jeg har Chess som operatør... Men har kjøpt telefonen gjennom Netonnet, som jeg nevnte. De har 14 dagers angrefrist, hvor de opplyser om at man selvfølgelig kan prøve produktet for å finne ut om man er fornøyd. I går kontaktet jeg kundeservice via chat, og sa at jeg heller ville vente på OX+, og fikk beskjed om at å returnere den var ikke noe problem. All orginal embalasje må være i orden da, selvfølgelig, og det er den. Den største "skaden" jeg har påført telefonen er vel å ha tatt av beskyttelsesfilmen over skjermen, men den må jeg jo nesten ta av for å få en ordentlig kikk på skjermen. Har aldri opplevd at KS har vært vrien på angrerett, men så har jeg aldri handlet telefon hos telenor heller... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Hva er greia med S-ON of S-OFF ? kan man fremdeles flashe kernels og roms selv om man låser opp bootloaderen via htcdev.com og har S-ON ? Endret 3. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Mer om Jeally Bean http://www.gsmarena.com/htc_one_x_and_one_s_to_get_jelly_bean_this_month-news-4889.php 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-x-1101086/review Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 http://www.techradar...-1101086/review Hmm... jeg vil tro at man kan bruke bakdekselet til One X+ på en vanlig One X. Kanskje jeg kjøper et slikt da min HOX begynner å se sliten ut Likte den sorte fargen og det ser også ut som linsen på det nye dekselet beskytter kameralinsen bedre, hvis det i tillegg har ripefritt glass kjøper jeg et med det samme Lenke til kommentar
kallekukken Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fikk nettopp en helt ny Hox på reklamasjon da det var mye feil på den gamle.. Er det noen av dere som har merket at det er små "striper" som går nede til venstre på skjermen, helt opp til øverst på høyre side av skjermen? Vanskelig å forklare.. Det er selve lcd displayet som har "striper" i seg.. det synes mest når det er hvit bakgrunn, og man ser på skjermen ovenifra/under ifra.. altså ikke rett på! Håper noen skjønner Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Antagelig så er det digitizeren du ser (punktene som registrerer berøring). I enkelte vinkler i spesiell lyssetting kan jeg se rutenettet som danner disse punktene. På Desire HD var disse noe enklere å oppdage og da som prikker (grid). Men dette irriterer ikke i daglig bruk heldigvis. Lenke til kommentar
kallekukken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Antagelig så er det digitizeren du ser (punktene som registrerer berøring). I enkelte vinkler i spesiell lyssetting kan jeg se rutenettet som danner disse punktene. På Desire HD var disse noe enklere å oppdage og da som prikker (grid). Men dette irriterer ikke i daglig bruk heldigvis. Det som du forklarer nå, så jeg på min gamle htc legend. det var små prikker.. men dette er streker som går fra bunn til topp.. Så lurer på om det er flere som ser disse strekene? Det var ikke slik på min "gamle" Hox.. ikke som jeg kan huske vertfall.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 OK, jeg tror deg. Men har du mulighet til å få tatt et bilde av fenomenet, kanskje noen andre gjenkjenner "problemet"... Lenke til kommentar
kallekukken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har ikke et årntlig kamera, så får ikke tatt bildet desverre.. får se om det er noe respons her inne. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dukker fenomenet opp når du tar screenshot? Om det gjør det er det trolig sw-relatert, hvis ikke høres dette ut som det er hw-relatert. Lenke til kommentar
kallekukken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dukker fenomenet opp når du tar screenshot? Om det gjør det er det trolig sw-relatert, hvis ikke høres dette ut som det er hw-relatert. Det er der hele tiden, uansett hva man gjør! Har også oppdaget at når man trykker lett på kanten av displayet, så flyter pixlene utover, slik at de følger fingeren.. Dette er på en splitter ny tlf jeg mottok for en par dager siden.. blir heving av kjøp! Er på min andre one x nå, så har vært max plaget.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ville levert den på DOA så snart som mulig. Venter du for lenge sendes den bare inn til rep. Lenke til kommentar
kallekukken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ville levert den på DOA så snart som mulig. Venter du for lenge sendes den bare inn til rep. Nå er jeg ganske grønn på forkortelser.. DOA? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dead/Defect On Arrival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå