Heidi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hm, for meg som valgte S3 hovedsaklig pga batteristørrelse må jeg si HOX+ ble veldig interessant. Valget ble tatt for bare to uker siden, skulle ønske jeg visste om denne da. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mottok min HTC One X fra Netonnet på fredag, oppgraderer fra en HTC Desire HD som nå må inn til rep for andre gang. Må si jeg er veldig fornøyd med One Xen så langt, det er en deilig telefon! Skjermen er kanskje litt i det største laget, jeg syntes faktisk den tøyer grensene for hva som er praktisk. Navigasjonen var også veldig grei å ha, veldig funksjonellt kamera, jeg ble også overrasket over hvor god talekvalitet jeg fikk på denne sammenlignet med DHD. Problemet er jo nå at One X+ kom i dag, så... Tror nok jeg leverer tilbake One Xen på angrefristen, også håper jeg på at One X+ ikke ligger SÅ mye høyere i pris! Det er uansett en telefon jeg skal ha meg, mye heller Sense enn TouchWiz på SGS3. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Da var HTC One X+ (plus) bestilt estimert utsending 22 oktober Blir vel mer aktiv i denne tråden snart Endret 2. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da var HTC One X+ (plus) bestilt estimert utsending 22 oktober Blir vel mer aktiv i denne tråden snart Hvor? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hvor? http://www.clove.co.uk/htc-one-x-plus Orker ikke vente på at norske butikker får snudd seg rundt Endret 2. oktober 2012 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fortsatt plaga av dårlig WiFi, funker hjemme der jeg har greit nett og jeg skrur av WiFi siden det spiser batteri raskere enn 720p video, men fortsatt irriterer det noe forferdelig. Har liksom ikke lyst til å brekke telefonen åpen av den grunn heller men... Tviler på at Tele2 gidder å gjøre noe med det nå siden det er ganske lenge siden jeg fikk telefonen. Jeg har HT23JW105723 versjonen av telefonen. Har jeg rett på ny telefon, eller må jeg bare leve med det? Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fortsatt plaga av dårlig WiFi, funker hjemme der jeg har greit nett og jeg skrur av WiFi siden det spiser batteri raskere enn 720p video, men fortsatt irriterer det noe forferdelig. Har liksom ikke lyst til å brekke telefonen åpen av den grunn heller men... Tviler på at Tele2 gidder å gjøre noe med det nå siden det er ganske lenge siden jeg fikk telefonen. Jeg har HT23JW105723 versjonen av telefonen. Har jeg rett på ny telefon, eller må jeg bare leve med det? Har du sendt den inn til reprasjon? Jeg sendte min inn, de byttet hovedkortet i den stod det i alle fall i rapporten. Har fungert fint siden det. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kosta det deg noe? Gidder liksom ikke betale telefonen på nytt for reparasjon. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da var HTC One X+ (plus) bestilt estimert utsending 22 oktober Blir vel mer aktiv i denne tråden snart Hvor? Nå fikk jeg plutselig lyst til og bytte ut min hvite One X Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kosta det deg noe? Gidder liksom ikke betale telefonen på nytt for reparasjon. Wifi problemet på htc one x er jo en kjent feil. Så det går jo under garanti, om du ikke har gjort noe lurt med telefonen din HtC har jo til og med innrømmet at det er et problem. Så om det koster deg noe blir jeg overasket, kostet ikke meg noe i alle fall. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 One X plus fristeeeeeer. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da var HTC One X+ (plus) bestilt estimert utsending 22 oktober Blir vel mer aktiv i denne tråden snart Hvor? Nå fikk jeg plutselig lyst til og bytte ut min hvite One X Min One X ble ihvertfall returnert på angrerett i dag, så nå venter jeg i spenning på at One X+ skal dukke opp i nettbutikkene her til lands! Orker ikke å bestille fra utlandet, i og med at jeg har erfaring med at telefoner fra HTC vanligvis trenger en tur på verksted innen ett år eller to! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen her som har hørt noe mere angående opplegget mellom Playstaion og HOX ? Ble annonsert på årets E3 at denne telefonen var den første i rekken som skulle få glede av Playstation spill etc. 1 Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kosta det deg noe? Gidder liksom ikke betale telefonen på nytt for reparasjon. Elkjøp fiksa min gratis uten å nøle ihvertfall Sendte inn på reparasjon etter 2 måneders bruk, og etter 14 dager var problemet fikset. Fullt signal så og si hele tiden nå. SÅ da er det kanskje på tide å roote og prøve ARHD.. Kjøper nok ikke HOX+, selv om den frister. Vil tro at HOX med JB og Sense TM 4+ blir smoooth Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Får ringe Tele2 da, så får jeg vel ordna det. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg hadde wifi-problemene og leverte inn telefonen.. fikk den tilbake og alt var ok.. Jeg rootet også telefonen denne gangen da jeg merket at wifi-problemet var borte.. Men dem har nå kommet tilbake (3-4 måneder etter root) Om jeg un-rooter den og leverer den inn for å fikse wifi-problemet kan dem kreve at jeg ikke får godkjent reprasjon på grunn av root ? Er det noen som levert inn en rootet telefon og fått den reprarert gratis ? Lenke til kommentar
amumar Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei hei Ei stund sida eg har vore innom her no, så tenkte eg skulle starte med å fortelle at ein hyggelig mann på lefdal ordan heilt ny telefon til meg, så saka er meir eller mindre gløymt ifrå mi side. prod i Q3 til og med, så då går eg ut ifrå at eg slepp meir wifi problem..(?) Det eg lurte på var følgande: Er det nokon som har ei liste av pre-installerte prog og apps som er trygge/lure å deaktivere på telefonen? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fortsatt plaga av dårlig WiFi, funker hjemme der jeg har greit nett og jeg skrur av WiFi siden det spiser batteri raskere enn 720p video, men fortsatt irriterer det noe forferdelig. Har liksom ikke lyst til å brekke telefonen åpen av den grunn heller men... Tviler på at Tele2 gidder å gjøre noe med det nå siden det er ganske lenge siden jeg fikk telefonen. Jeg har HT23JW105723 versjonen av telefonen. Har jeg rett på ny telefon, eller må jeg bare leve med det? For det første så er det to års garanti på denne telefonen. For det andre så er wifi-problemet en kjent feil som HTC har innrømmet (allerede kommentert lenger opp). Så det er ikke snakk om hva Tele2 "gidder", de har vær så god og fikse dette. En detaljert beskrivelse av feilen samt link til uttalelse burde være nok. Du har ikke rett på ny telefon før samme problem oppstår en tredje gang (korrigér meg hvis jeg tar feil). Jeg mener også at wifi-problemet bør fikses uavhengig om telefonen er rootet, da dette er et kjent HARDWARE-problem. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Telefon er helt vanilla, så det går nok bra. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Mottok min HTC One X fra Netonnet på fredag, oppgraderer fra en HTC Desire HD som nå må inn til rep for andre gang. Må si jeg er veldig fornøyd med One Xen så langt, det er en deilig telefon! Skjermen er kanskje litt i det største laget, jeg syntes faktisk den tøyer grensene for hva som er praktisk. Navigasjonen var også veldig grei å ha, veldig funksjonellt kamera, jeg ble også overrasket over hvor god talekvalitet jeg fikk på denne sammenlignet med DHD. Problemet er jo nå at One X+ kom i dag, så... Tror nok jeg leverer tilbake One Xen på angrefristen, også håper jeg på at One X+ ikke ligger SÅ mye høyere i pris! Det er uansett en telefon jeg skal ha meg, mye heller Sense enn TouchWiz på SGS3. Må bare spørre; hvilken operatør har du som er så fantastisk løsslupne på bruk av angrefrist? Prøvde å sende inn en til telenor hvor jeg bare hadde tatt av plastikken på utsiden, og fikk slengt i trynet at denne var brukt og umulig å videreselge. Derfor ingen angrefrist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå