Gå til innhold

HTC One X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kameraet er ikke like crisp som på galaxy note'en jeg hadde, men tar helt greie bilder. Her er et jeg tok for en uke siden

Jeg får ikke så ræva dårlige bilder som det du viser over. Bildene blir helt ok , eneste er at det blir veldig dårlige om en zoomer inn med mobil kamera, og når man evnt skulle ha blåst bilde opp, det er litt pixel støy når man forsøker og zoome så vidt inn på et bilde i forhold til feks speilreflekskamera. Du må også huske at et bilde blir ikke bra om det ikke er bra lys. Så tar du bilde i dårlig fotolys blir også bildene dårlige. De sampel photos er sikkert tatt like før solnedgang eller soloppgang. Da er det best fotolys. Men syntes de bildene dine så litt ekstra dårlige ut. Prøvd og satt den tilbake til fabrikk innstillinger, og kjørt siste update på telefonen? De oppdaterte kamera litt i sist oppdatering , spes på hvitbalanse alle personer ble jo omtrent rød før de oppdaterte dette. Legger med et par her som jeg har tatt i løpet av sommeren. de er rett fra kamera, kan hende et eller 2 er hdr funksjonen på kamera.

post-82945-0-98545100-1348848994_thumb.jpg

post-82945-0-18563200-1348849016_thumb.jpg

post-82945-0-45871400-1348849088_thumb.jpg

post-82945-0-99796800-1348849258_thumb.jpg

post-82945-0-88829200-1348849271_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vil jo egentli si meg enig i at kameraet er bra :) Ikke sylskarpe bilder om du zoomer, men det oppfyller helt klart mine krav til telefonkamera.

Dette bildet tok jeg gjennom passasjervinduet på en bil i fart. Det første er autoforbedring fra redigeringsmenyen. Det andre er også et av valgene fra redigeringen, men husker ikke hvilken.

post-177551-0-30821000-1348860194_thumb.jpg post-177551-0-12971800-1348860217_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg klart kunststykket å knuse skjermen. Vel, får bestille ny fra ebay og satse på at jeg ikke destruerer telefonen når jeg må skru den i atomer for å få byttet skjerm. Tror jeg samtidig skal bytte bakdeksel til hvit variant...

Jeg klarte dette selv her om dagen... Har du skiftet skjerm, isåfall hvordan gikk det? Jeg er litt skeptisk til å bytte skjerm selv, men når de eneste jeg finner skal ha 2000 inkl frakt for jobben så blir jeg fristet til å prøve å gjøre dette på egenhånd...

Lenke til kommentar

Da har jeg klart kunststykket å knuse skjermen. Vel, får bestille ny fra ebay og satse på at jeg ikke destruerer telefonen når jeg må skru den i atomer for å få byttet skjerm. Tror jeg samtidig skal bytte bakdeksel til hvit variant...

Jeg klarte dette selv her om dagen... Har du skiftet skjerm, isåfall hvordan gikk det? Jeg er litt skeptisk til å bytte skjerm selv, men når de eneste jeg finner skal ha 2000 inkl frakt for jobben så blir jeg fristet til å prøve å gjøre dette på egenhånd...

Ligger nok av gode guider på både nett og youtube til at det skal være mulig. Har selv byttet deksel fra hvit til sort på min og det gikk ganske greit, selv om det kan virke litt brutalt den måten man åpner tlf på :)

Når man først har fått den opp virker det ganske greit å få byttet skjermen. Hvertfall i forhold til de få videoene jeg brukte for å bytte deksel.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg ikke mistet telefonen i gulvet da dette skjedde, har jeg sendt den inn og reklamert på skjermen. Regner med at min sak blir avvist først, men har gratis advokat, så jeg kommer nok til å få det slik jeg vil. Telefonen hadde ikke tegn til ytre påvirkning, og jeg fikke en sprekk i skjermen fra volumtasten, og ned ved den midterste menyknappen.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg ikke mistet telefonen i gulvet da dette skjedde, har jeg sendt den inn og reklamert på skjermen. Regner med at min sak blir avvist først, men har gratis advokat, så jeg kommer nok til å få det slik jeg vil. Telefonen hadde ikke tegn til ytre påvirkning, og jeg fikke en sprekk i skjermen fra volumtasten, og ned ved den midterste menyknappen.

Hvordan har du da klart å knuse skjermen?

Lenke til kommentar

Kjenner jeg er rimlig spent på hvor du ender med dette her, så fint om du holder oss oppdatert.

Lenke til kommentar

hallo.

her om dagen så ville plutslig ikke one x'n koble seg til trådløse nettet hjemme. står bare Autentiserer...så står det frakoblet.. dette skjedde over natta. er riktig passord og riktig nett.

noen andre som har samme problem og en løsning?

Har ikke opplevd det med One X'en, men derimot min tidligere mobil, Incredible S. Da hjalp det å restarte mobilen.

Kan hende at noen sikkerhetsinstillinger, passord eller noe annet er endret? Sjekket passord jeg også, men funket ikke. Restart tar som oftest de fleste problemer. :)

Lenke til kommentar

Og du er 110% sikker på at passordet er riktig, mtp. store og små bokstaver? Du kobler til riktig nettverk?

Får du koblet deg på nettverket med andre enheter?

Prøv å trykke "glem" på nettverket, slik at den glemmer alle innstillinger og passord knyttet til nettverket. Da blir det som om du kobler deg til for første gang. Bare å skrive inn passordet.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd HTC media link boksen ?

Ser at komplett selger den, men har ikke sitt noe anmeldelse på den hverken på komplett eller fra noen andre norske nettsider.. Noen her som har prøvd den ?

De 4 små hullene på baksiden av OneX trodde jeg skulle være tilkobling til utstyr.. er dette riktig ?

Lenke til kommentar

Og du er 110% sikker på at passordet er riktig, mtp. store og små bokstaver? Du kobler til riktig nettverk?

Får du koblet deg på nettverket med andre enheter?

Prøv å trykke "glem" på nettverket, slik at den glemmer alle innstillinger og passord knyttet til nettverket. Da blir det som om du kobler deg til for første gang. Bare å skrive inn passordet.

hmmm, nå plutselig så er den tilkoblet.... den brukte vel ca 10min på det..... :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...