Pey'J Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er også meget fornøyd med tastaturet. Har vært (og er) tilhenger av Swype/SlideIT, men har faktisk ikke byttet ut sveipemetoden til HTC, så har fortsatt standardtastaturet som fulgte med. Jeg har heller ikke hatt problemer med SIM-kortet eller wifi, og kun opplevd noen få heng (hvor den har restartet seg selv). Må restarte så sjeldent at jeg ikke husker hvor lenge det går mellom hver gang. Nå ryktes det at Android 4.1 Jelly Bean kommer neste måned, men jeg har så langt vært meget fornøyd med Android 4.0.4 og Sense 4.1. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 wooo kjøpte meg en one x i dag, førsteinntrykket er utrolig bra, men tror nesten jeg må kjøpe et beskyttelsesdeksel til den. er også nysjerrig på den docken htc har til den, er det noen som har en? og er det kun en fancy høyttaler/lader kombo eller kan jeg også kjøre USB gjennom den så jeg kan synce osv uten å måtte slite på usb porten? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Pass på at du ikke legger den med kameralinsen ned, eller vær i det minste forsiktig. Elendig design valg her, kjøp derfor ett deksel som bygger ut forbi linsen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Pass på at du ikke legger den med kameralinsen ned, eller vær i det minste forsiktig. Elendig design valg her, kjøp derfor ett deksel som bygger ut forbi linsen Det forundrer meg veldig at ikke HTC spanderte ripefritt glass på kameralinsen når den først skal bygge så mye utover som den gjør Og for å gjøre saken enda mer beklagelig så har de i tillegg valgt å bruke plast av lav kvalitet på linsen, den riper sykt lett opp. Har klart å stoppe noe av problemet med å kjøpe "rockdeksel" som bygger forbi lisen, men skjeden er allerede skadd og jeg har en god del riper allerede. Endret 22. september 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
newnick Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Da har jeg klart kunststykket å knuse skjermen. Vel, får bestille ny fra ebay og satse på at jeg ikke destruerer telefonen når jeg må skru den i atomer for å få byttet skjerm. Tror jeg samtidig skal bytte bakdeksel til hvit variant... Lenke til kommentar
Cord Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 wooo kjøpte meg en one x i dag, førsteinntrykket er utrolig bra, men tror nesten jeg må kjøpe et beskyttelsesdeksel til den. Kjøpte meg denne: http://www.clasohlson.com/no/Hardt-deksel-for-HTC-One-X/Pr384894000 Knall fornøyd, veldig diskre og bygger ørlite over linsen så den ikke toucher bordet når du legger den ned :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har samme deksel på min HOX. Det eneste negative er at dekselet er litt glatt. En litt mer gummiaktig overflate hadde vært å foretrekke. Ellers er det helt genialt. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Finnes det noen gode alternativ til "tasker"? Skulle gjerne satt opp automatisk av og på med Wifi etter plassering, og av og på med lyd og vibrering, etter tid. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ser meget lovende ut :-) TAkker! Legger inn nå og tester ut Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har erfaringer med c h e s s sin forsikring? Har en One X med wifi-fault + 4-5 stygge riper på skjermen, så jeg tenkte å "miste" den i havet... Lenke til kommentar
cosw Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Send en mail til dem å spør Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Skal hente min HTC One X idag og har et lite spørsmål. Er det mulig å få over alle sms'ene jeg har på min nåværende iPhone? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Du kan kanskje synkronisere de med gmail om du bruker det? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Var uheldig å miste min veldig nye HTC One X i golvet i dag, fra brysthøyde. Ikke en skrape å se på hverken skjerm eller chassi, men en ting som bekymret meg var at skjermen på en måte falt ut av chassiet på den ene siden. Klarte å presse skjermen på plass, men det virker som det nå er 1mm gange i skjermen der som den løsnet. Er det noen som vet hvordan innmaten i mobilen er bygget, om det er en hel kloss som bare ligger inni chassiet? Kan ikke se noen skader på telefonen, så det gikk bra denne gangen. Har kjøpt meg et deksel til å ha utenpå, i tilfelle uhellet skulle skje igjen. Men telefonen ser liksom ikke like bra ut med dette dekselet på :< Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Innmaten er bygget opp som EN hel del som man bare popper inn i chassiset, det som muligens har skjedd er at "motthakene" i enten bakcover eller ytre ramme på "innmaten" har fått en skade og ikke klarer å holde alt tight sammen. Du har da to valg, en bitteliten dråpe superlim eller bytte bakcover eller ramme rundt innmaten, men sistnevte vil jeg ikke anbefale da det blir myye jobb og dyrt i deler Endret 26. september 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Da lar jeg bare telefonen være slik den er. Det hele virker veldig tight med mindre jeg faktisk bruker litt makt og presser skjermen lengre inn. Alternativet er jo å sette på dette "casemate" dekselet jeg kjøpte i dag, da det legger seg over kanten på skjermen og holder det hele rimelig godt på plass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er det flere enn meg som opplever at skjemern ikke skrur seg av etter det er varslet om et ubesvart anrop? Har skjedd to ganger med min HOX nå. Er dette en bug eller en feature? Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg har hatt min i et halvt år. Egentlig aldri vært fornøyd med bildekvaliteten fra kameraet. Det blir liksom litt "blury" og hvit glød. Se eksempler på http://ytterholtet.no/img/uploads/3047_IMAG0001.jpg, http://ytterholtet.no/img/uploads/7811_IMAG0002.jpg og http://ytterholtet.no/img/uploads/5365_IMAG0003.jpg. Dette er bilder rett fra kameraet, ubehandlet, med alt stilt på auto. Virker som det kunne vært en plastfilm eller noe foran linsa, men det er jo ingenting der. Bildene jeg ser på ulike tester og slikt, feks http://www.engadget.com/photos/htc-one-x-sample-shots/ er så ulikt de bildene jeg får med min One X. Hvordan er bildene med deres telefon?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er mulig de har lekt med innstillingene litt på kameraet. Telefonen har visst også gode redigeringsmuligheter. Fikk min på mandag, og har ikke satt meg inn i kamerafunksjonen, men jeg synes ikke mine kamerabilder blir så blasse. Er ikke 100% fornøyd med bildene, men da jeg har proff speilrefleks har ikke det vært noe krav. Det kan se ut som du har fukt/dugg på linsen/plastikken foran. Eller som du sier, plastikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå