martin9 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Så veldig fristende ut det der ja! Blir telefonen mye større//tykkere eller er denne endringen moderat og akseptabel? Blir ikke noe særlig tykkere Noen bilder i spoiler. Takk! Ser overkommelig ut. Passer bra at jeg har den sorte modellen da jeg synes den passer bedre inn i det sorte dekslet. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mike1986, fyren bak custom romet Android Revolution HD har akkurat sluppet versjon 8.0.0 av sitt rom! Og jeg og resten av XDA forumet har en ting å si! På grensen til perfekt! Alt er mye mer smooth og utrolig raskt! Ny radio er lagt inn, som vil si at 3g og Wifi problemet skal nå være løst! Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) - latest test HTC 2.15.401.5 (WWE) firmware This is improved version of stock ROM - no visual changes! Very fast, clean & stable! Full HTC Sense 4.0 Interface Multi-language (WWE) For HTC One X Thanks to HTC for the base firmware Skulle du ha noen spørsmål angående hvordan du rooter så står alt på xda, eller så kan du sende meg en PM så hjelper jeg gjerne link: http://forum.xda-dev...d.php?t=1562603 Vet man hva "Improved camera performance" faktisk innebærer? På min telefon bommer kamera med hvitbalansen av og til, og det ser ikke bra ut. Håper dette kan være rettet på. Det hender, som en annen sier over her, at det er litt lag når jeg opererer touch skjermern. Siden alt rapporteres å være perfekt i.f.t reaksjon og hastighet, kan jeg da forvente at denne tregheten forsvinner? Plutselig kunne det bli interessant å root'e telefonen, noe jeg aldri hadde tenkt ville være aktuelt. Går det greit å resette tilbake til original ROM hvis jeg skulle trenge å reklamere? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Vet man hva "Improved camera performance" faktisk innebærer? På min telefon bommer kamera med hvitbalansen av og til, og det ser ikke bra ut. Håper dette kan være rettet på. Personlig så har jeg ikke testet kamerat såpass mye til at jeg sjekker noe forskjell, men jeg har lest i tråden på xda at kameraet har blitt bedre ja. Det hender, som en annen sier over her, at det er litt lag når jeg opererer touch skjermern. Siden alt rapporteres å være perfekt i.f.t reaksjon og hastighet, kan jeg da forvente at denne tregheten forsvinner? Jeg har nå siste versjon av Android Revolution HD, som er basert på Sense 7.1 .. Dette er en leaket versjon, som fortsatt er i test-release, men jeg har ingenting lag lenger og sense flyter uten noe problemer som helst. Plutselig kunne det bli interessant å root'e telefonen, noe jeg aldri hadde tenkt ville være aktuelt. Går det greit å resette tilbake til original ROM hvis jeg skulle trenge å reklamere? Det går ann å resette telefonen tilbake til orginal og fjerne root effekten, men dem du leverer inn telefonen til kan sjekke om den har blitt rootet eller fikset med på annen måte.. (jeg har selv levert inn telefon som er rootet og fått dekket på garantien.. riktig nok da var det kaoseiret på selve telefonen som var øddelagt og ikke innmaten) Jeg anbefaler root sterkt, da den gjør telefonen så mye bedre Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Android 4.0.4 og sense 4.1 er her. Software number 2.17.401.2 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Har Sense 4.1 nettopp sluppet ut til One X? Håper den kommer til One S snart også.. Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, oppdateringen kom i løpet av natten. Fint med oppdatering, men hadde jo håpet på 4.1 ;p Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, synes det er på tide med Android 4.1 til HTC Sense nå.. Lenke til kommentar
texasen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 I den nye systemoppdateringen som nettopp kom, var det med et spill som heter EA Games. Jeg er ikke en bruker av noen spill på tlf, så hvordan kan jeg slette dette? Jeg får bare deaktivert det. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) "Forbedrer nettleserens ytelse, kamerakvalitet og inneholder EA Games." Tror ikke man kan avinstallere inkluderte programmer uten å roote. Vi får håper på Android 4.1 "Jelly Bean" før utgangen av 2012. EDIT: Nylige apper-knappen kan nå endres til å fungere som Meny-knapp. Sjekk Innstillinger >> Skjerm, bevegelser og knapper >> Nylige apper-knapp. HTC announces Android 4.0.4 update for international One X Android Central Endret 10. august 2012 av Pey'J 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 JAAA!!! Endelig kan multitaskerappen byttes ut til menyknapp så slipper vi den stygge stripen!! Nylige apper-knappen kan nå endres til å fungere som Meny-knapp. Sjekk Innstillinger >> Skjerm, bevegelser og knapper >> Nylige apper-knapp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Aaaahh, dette var saker! Mye enklere å få opp menyer ved enhåndsgrep også! Lenke til kommentar
newnick Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Vel, nå har One X samme Android versjon som Galaxy S3, og quadrant score er betydelig bedre nå. Testet i går og fikk 6148 Noen som vet hva man oppnår på S3? Alt originalt, ikke rootet. Lenke til kommentar
amumar Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 JAAA!!! Endelig kan multitaskerappen byttes ut til menyknapp så slipper vi den stygge stripen!! Nylige apper-knappen kan nå endres til å fungere som Meny-knapp. Sjekk Innstillinger >> Skjerm, bevegelser og knapper >> Nylige apper-knapp. Av ein eller anna merkelig grunn så fungerer ikkje dette på min one x.. (??) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har du installert oppdateringen som kom for noen dager siden da? Lenke til kommentar
amumar Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Yes, installerte eit par timar før eg las om moglegheitene i den nye oppdateringa. Eg før opp dei tre valga, har valgt at meny skal opnast ved berøring etc.. Men, det fungerar ikkje.. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Yes, installerte eit par timar før eg las om moglegheitene i den nye oppdateringa. Eg før opp dei tre valga, har valgt at meny skal opnast ved berøring etc.. Men, det fungerar ikkje.. Du vet at ikke alle appene har denne "menyen"? Og hvis du har valgt alternativ nr tre, så må du holde inne for at menyen skal komme frem? Forsvinner den sorte firkanten med de tre prikkene hvis du aktiverer alternativ to eller tre? Lenke til kommentar
amumar Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 No føler eg meg litt "treig" Tok den akkurat, trudde heile tida det var snakk om den meny-knappen som var på DHD. Men sjølvsag, menyen inne i appane vi snakka om. Takk! Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Noen som har noe å melde om batteritid etter siste oppdatering? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Noen som har noe å melde om batteritid etter siste oppdatering? Ja, faktisk! Batteri-levetiden er ikke et problem lenger, hvertfall ikke for meg. Varer i en hel dag, litt mer enn det og faktisk! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det kan jeg også skriver under på. Akkurat nå står den på 30% etter 1d 4hr og 30min, dette etter moderat bruk (uten WiFi). Dvs. musikk til og fra jobb, SMS, databruk, live wallpaper og litt nettbankbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå