Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Playlistene jeg laster ned i nye Spotify så fort jeg går bort fra wi-fi, går ut av appen osv. noen løsning?

Samme problem her, gjør at vitsen med offline spillelister forsvinner, og så ønsker jeg meg landscape mode

 

Testet akkurat på min. Funket helt fint her.

Jeg har også en TF201 og på den funker det fint, kan det være jeg har for mange enheter med Spotify installert?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har byttet deksel på sin One X enda ? Har kjøpt et nytt deksel og simkort-holder fra HK. Powerknappen min har nemlig delt seg i to, og den ene delen setter seg fast noen ganger når jeg trykker på den. I tillegg har den fått et par stykke småhakk og riper. Aldri hvitt deksel igjen hvertfall :nei2:

 

Har et sort nå som jeg gjerne vil få satt på, men når jeg åpner bunn og den ene siden så ser jeg at det er en del som henger igjen rett under hjem knappen. Der hvor det er en svart, liten firkant som tydeligvis holder på et eller annet.

 

htc_one_x_back_cover_black_02__37554_zoom.jpg

 

Virker som om det sitter fast i den samme firkanten på originalcoveret, så tørr ikke åpne den helt tilfelle noe skal rykes der.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg en HTC One X. Har gått fra SGS2 til HTC så jeg har ikke noe erfaring med sense og har et par småting jeg ikke finner ut av...

 

Er det kun på startskjermbildene man kan flytte ikoner fritt rundt og lage mapper? Har ikke funnet ut hvordan man kan gjøre dette når man er inne i "menyen"...

 

Ikke mulig å justere meldingslyder og ringevolum separat?

Lenke til kommentar

Har hatt HTC One X i ca 2 mnd nå og har i løpet av den siste mnd opplevd et veldig irriterende problem, anslagsvis 10% av SMS-ene jeg mottar får jeg først 30-40 minutter etter at de er sendt. Har Telenor, og minst en av de andre jeg har mottatt forsinkede meldinger fra har også Telenor. Noen som har forslag til hva problemet kan være, er det telefonen eller simkortet som tuller her? Har Android-versjon 4.0.3 installert.

 

I tillegg irriterer det meg at en kan justere ringevolum mens telefonen er låst, har opplevd flere ganger at telefonen har gått fra lydløst til maks volum mens den har ligget i lommen uten at jeg har merket det. Finnes det en måte å deaktivere volumknappene på mens telefonen er låst?

Lenke til kommentar

Noen som har wifi problemet som HTC har innrømt som har sendt tlf en inn til fiksing? Eller fått byttet mobil på grunn av dette ? Erfaringer her ?

 

Leverte min inn på service 5/6, før HTC hadde nevnt noe om problemet i media. Telefonen var da ca en mnd gammel (kjøpt 7/5) og jeg fikk den tilbake fra service etter litt over en uke. De hadde da oppdatert ROM-versjonen for å gi meg en bedre brukeropplevelse, men fant ingen feil med telefonen. Jeg leverte den rett inn igjen på butikk hos SIBA etter at samme feil ble påvist i butikk 2 ganger ved at vi la trykk på antennepunktet. Har nå vært 1 mnd sammenlagt uten tlf, servicen har gått fra "mottatt på verksted" til "status ukjent" og jeg fikk en sms fra SIBA på tirsdag der de sier at service på telefonen blir lengre enn de antok...

 

Jeg gleder meg til å høre fra SIBA i morgen. 1 mnd uten en telefon som var 1 mnd da den ble levert inn er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg byttet til et nytt cover :) hvitt til svart. Det som hang igjen som jeg nevnte tidligere var kun en liten del av rammen til høytalleren som sikkert hadde blitt litt varm og smeltet seg fast, men fikset lett med pinsett før jeg åpnet helt. Veldig fornøyd med et bulkefritt deksel og en powerknapp som ikke er delt i to..hehe

Lenke til kommentar

Har hatt noen problemer med HOx'n min de siste ukene. Det begynte for ca en mnd siden , mobilen feilet i noen prosseser/filer ( htc.com.bgp, og htc.prosses.android osv...) telefonen hang seg og jeg måtte force close ( 10 sec power) startet virket i 3-4 dager så kom feilen igjen slet med å få startet etter at jeg slo den av, tok en fabrikk reset og telefonen feilfri 2-3 dager så kom feilen igjen dette har gjentatt seg flere ganger og blir hyppigere og hyppigere nå er jeg oppe i å måtte restarte telefonen flere ganger i døgnet. hender seg den restarter seg selv også, telefonen ligger på bordet og plutselig hører jeg oppstartlyden og så kommer forespørsel til pinkoden opp ,Den kan ha ligget uten å bli brukt på bordet i ett par timer.

Den har også ved flere tilfeller slått seg av selv, med påfølgende svare strev på få den på igjen, trykker power og volum ned gjentatte ganger uten reaksjon , plutselig starter den og jeg må innom bootloader å kjøre reboot for å få startet.

har også ved ett tilfelle restartet seg og startet opp hvor den selv har kjørt fabrikk reset , dette var første gangen jeg kjørte reset og selvfølgelig røyk da alt av bilder osv... som var på telefon ,da jeg ikke fikk tatt backup først.

noen andre som har hatt tilsvarende problem? hva tror dere andre brukere her? software relatert eller hardware relatert feil?

Snakket med htc support i går på chat og der satt det noen helt uten kompetanse til å svare på noe som helst.

blir vel tur til forhandleren å levere den til rep/service i morgen

Lenke til kommentar

Tilfeldige restarter ble diskutert noen sider tilbake og konklusjonen ble å sende inn for rep./bytte. Når ikke nullstilling til fabrikkinnstillinger løser slike problemer, er dette neste steg.

 

Det er flere som har nevnt at HTC Support (Norge) ikke er noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Så akkurat over et par bilder jeg tok for et par dager siden og oppdaget at tre av bildene hadde merkelige fargeklatter spredt utover hele bildearealet. Noen som har sett noe liknende?

 

1r7wq1.jpg

 

Har hatt lignende tilfelle på min faktisk. Skulle ta ett bilde av kusina mi som stod foran på en båt på st. Hans, Og da ble det også sånn.

Lenke til kommentar

Har hatt lignende tilfelle på min faktisk. Skulle ta ett bilde av kusina mi som stod foran på en båt på st. Hans, Og da ble det også sånn.

Jasså?

 

Er ikke noe særlig problem, men er vel litt ugreit hvis du ikke merker det før i ettertid.

Du ser det blir sånn når bildet er tatt.. Er bare å ta ett nytt ett eller gå ut og inn igjen i kamera programmet.
Lenke til kommentar

Playlistene jeg laster ned i nye Spotify så fort jeg går bort fra wi-fi, går ut av appen osv. noen løsning?

Samme problem her, gjør at vitsen med offline spillelister forsvinner, og så ønsker jeg meg landscape mode

 

Testet akkurat på min. Funket helt fint her.

Jeg har også en TF201 og på den funker det fint, kan det være jeg har for mange enheter med Spotify install

Jeg fikk det ved å følge oppskrifta på spotify forumet. Nå funker det.

Lenke til kommentar

Playlistene jeg laster ned i nye Spotify så fort jeg går bort fra wi-fi, går ut av appen osv. noen løsning?

Samme problem her, gjør at vitsen med offline spillelister forsvinner, og så ønsker jeg meg landscape mode

 

Testet akkurat på min. Funket helt fint her.

Jeg har også en TF201 og på den funker det fint, kan det være jeg har for mange enheter med Spotify install

Jeg fikk det ved å følge oppskrifta på spotify forumet. Nå funker det.

 

Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...