Andyoid Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fransk unboxing: Merker "vil ha" suget kommer snikende. Angrer kanskje litt på at jeg ikke bestillte hvit. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fikk sykt lyst på denne, men blir for dumt å pensjonere min Sensation XE fra september. Får overtale mamma til å pensjonere sin Desire HD så jeg kan "låne" X her og der. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fikk mail fra Elkjøp i natt om at telefonen er sendt fra lageret deres. Den kan selvsagt være at de har plukket ut feil telefon, men jeg krysser fingra for at det er den jeg bestilte Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Da bestilte jeg fra expansys.no. Får faktisk med en gratis Krusell screen protector. Greit å få med en man kan sette på skjermen med en gang. http://www.expansys.no/htc-one Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fikk mail fra Elkjøp i natt om at telefonen er sendt fra lageret deres. Den kan selvsagt være at de har plukket ut feil telefon, men jeg krysser fingra for at det er den jeg bestilte Vet at netcom har fått inn for noen dager siden så ingen bombe om elkjøp har fått inn også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bestilte hos Expansys i går, ble litt mer styr enn forventet da jeg måtte sende inn ID-papirer og slikt. Står at den er på lager hos Expansys nå, men de jeg snakket med på telefon vet bare at de skal komme i dag. Håper bare den kommer inn før dagens bestillinger blir sendt, så jeg slipper får den før påskeferien. Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Måtte gjøre det samme selv. Merkelig prosedyre men samma det for nå fikk jeg mail om at mobil er sendt! Får som sagt gratis screen protector med på kjøpet, men i status så står også denne laderen som shipped: EXPANSYS Services EU AC Adaptor with USB Connector Har ikke laderen som følger med norsk stikkontakt? Endret 30. mars 2012 av CowboyBebop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Heldiggris. Her står det fortsatt: "This order has completed processing and is waiting to be packed and shipped." Lagerstatus på telefonen bytter mellom "På lager" og "Expected in 4 days" hver time ca. Tror ikke det følger med norsk lader, da den sendes fra utlandet (England?). edit: der endret den til "Shipped" Da kan jeg og F5-tasten da helg. Endret 30. mars 2012 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Bruker HTC One X mikrosim eller vanlig sim? Finner ikke noe info noen plass i farten, men mener jeg har lest/sett at den bruker mikrosim ved lanseringen i Barcelona. Ringte HTC Norge og hun jeg pratet med mente den brukte vanlig sim...! Men tror ikke hun var helt sikker. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Mikrosim Kilde: http://www.itproportal.com/2012/02/23/htc-embracing-microsim-format-one-s-one-x/ Endret 30. mars 2012 av JoeSchmo Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ville ikke kjøpt mobil på expansys. Har sykt dårlige erfaringer fra dem. Å jeg håper dere aldri får problemer med telefonen som gjør at den må sendes til repp. Tolldirektoratet i Norge samt uvitende ekspiditører fra expansys( vertfall for 5-6 år sidden) gjorde den handelen til et mareritt Telefonen kommer til Norge snart og så hvorfor kjøpe fra utlandet ? Skal dere selge den stiller dere svakt også da Lenke til kommentar
Filla Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Trist å høre at du har hatt dårlige erfaringer med Expansys. Jeg handlet hos de fordi jeg har GODE erfaringer og fordi de ligger et godt stykke lavere i pris. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Så lenge telefonen/ varen fungerer så er jo alt bra Får du problemer å må levere varen tilbake, såvidt jeg husker ligger expansys i frankrike så får du moms på varen du allerede har betalt moms på da du kjøpte varen Dette til tross for at jeg ytret min bekymring da jeg bestilte telefonen og klokken(da en prada 2 med bluetooth klokke) . Dette skulle ikke være noe problem fikk jeg som svar Da jeg så fikk bekreftelse skriftlig fra Expansys at jeg ikke skulle betale moms for repparert telefon var det ikke godt nok for tolldirektoratet Dette endte med at jeg måtte skriftlig søke om å få pengene mine tilbake, altså momsen for repparert telefon(da hadde jeg i tillegg hatt myyye utgifter på både frakt og telefoni til frankrike) Jeg fikk tilslutt en sumbolsk sum igjen etter 6 mnd kamp og mye penger ut kontoen For å toppe hele driten så var den telefonen jeg fikk tilbake også deffekt... Så, takk og lov for norske nettbutikker, jeg kjøper aldri nytt eller gammelt elektronisk utstyr fra utenlanske butikker igjen Lenke til kommentar
smilys Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Wow for en telefon!!!!!!!! Gled dere :-) Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen fysiske butikker som selger denne i dag? Vil ha før påske!! Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen fysiske butikker som selger denne i dag? Vil ha før påske!! Er egentlig release på mandag, så jeg tipper det bare er nettbutikker som har sendt ut litt tidlig. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen fysiske butikker som selger denne i dag? Vil ha før påske!! Er egentlig release på mandag, så jeg tipper det bare er nettbutikker som har sendt ut litt tidlig. Kjøpt i butkk i Oslo i dag :-) Lenke til kommentar
newnick Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Denne blir nok min neste telefon. Lekkert, og jeg vil tro når applikasjonene lærer seg å ta i bruk alle 4 kjernene på brikkesettet, vil denne gruse alt annet på markedet. Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen fysiske butikker som selger denne i dag? Vil ha før påske!! Er egentlig release på mandag, så jeg tipper det bare er nettbutikker som har sendt ut litt tidlig. Kjøpt i butkk i Oslo i dag :-) Kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå