Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg fjerne "bloatware" apps som facebook, google+, gmail, google talk, 7digital, snakkeboble, soundhound osv? Jeg skjønner ikke bæret av HTC Sync Manager. Er det forresten noen bedre tastaturer enn regular tastaturet?

kan man ikke gå inn på appen under settings - apps - og trykke disable? Den blir ikke slettet, men forsvinner vel fra app drawer?

Fått vekk noe bloating men er fortsatt masse jeg ikke får vekk, spesifikt Locations og Mirror(hva faen...).

 

Mobilen må rootes (=administratortilgang) for å fjerne apps som følger med.

Lenke til kommentar

Eg skal kjøpe meg ny telefon no og surprise surprise so står valget mellom HTC One X og SG S3. Eg er i utgangspunktet meir fan av HTC sitt UI enn Samsung sitt Touch Wiz men etter å ha snakka med eit par eiera av One X som ikkje har vært heilt overbevist har eg no blitt litt usikker i mitt valg. So til dokke som har hatt telefonen ei stund, visst du skulle kjøpt ein ny tlf i dag ville du valgt One X eller S3?

S3 med custom rom så du slipper tw. Se bort ifra tw, er S3 en mye bedre telefon.

Lenke til kommentar

Eg skal kjøpe meg ny telefon no og surprise surprise so står valget mellom HTC One X og SG S3. Eg er i utgangspunktet meir fan av HTC sitt UI enn Samsung sitt Touch Wiz men etter å ha snakka med eit par eiera av One X som ikkje har vært heilt overbevist har eg no blitt litt usikker i mitt valg. So til dokke som har hatt telefonen ei stund, visst du skulle kjøpt ein ny tlf i dag ville du valgt One X eller S3?

S3 med custom rom så du slipper tw. Se bort ifra tw, er S3 en mye bedre telefon.

Jeg et superfornøyd mef min onex, og det å påstå at s3 er mye bedre faller på sin egen yrimelughet. Den har nok en gpu som er en smule kjappere, men ellers har den vel ingenting som er bedre enn onex.

 

Lenke til kommentar

Bedre programvare og ligger bedre i hånden. Ikke såskarp som one x. Samt bedre batteri og minnekort:)

Bedre programvare? Hva mener du med det? Ligger bedre i hånden? Det er vel hva du firetrekker? Større batteri, ikke bedre? Minnekort er et pluss. Men skjermen til hox er bedre med ca 33% flere sub pixler, kameraet er bedre, og den har bedre lyd. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

I tester har S3 bedre ytelse, S3 flasser ikke, S3 støtter som sagt minnekort, og S3 har bedre batteri. S3 får videre trådløs lading, og for de som er opptatt av SAR så har S3 superlav mens 1X har superhøy.

S3 sin tilgang til batteri er også viktig. Av og til låser slike ting seg og da er det greit å kunne ta ut batteriet. Når det slites ut, kan man bytte selv, og skal man ut på viddene kan man ha med seg en stabel batterier. Er ikke i tvil om at S3 knuser 1x.

 

http://www.trustedreviews.com/opinions/samsung-galaxy-s3-vs-htc-one-x

Lenke til kommentar

Jeg har aldri i mitt liv måtte bytte batteri på noen av mine telefoner, telefonen byttes ut før batteriet har sjangs i bli dårlig ihvertfall. Og låses telefonen finnes det knappekombinasjoner for å simulere at man tar ut batteriet :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I tester har S3 bedre ytelse, S3 flasser ikke, S3 støtter som sagt minnekort, og S3 har bedre batteri. S3 får videre trådløs lading, og for de som er opptatt av SAR så har S3 superlav mens 1X har superhøy.

S3 sin tilgang til batteri er også viktig. Av og til låser slike ting seg og da er det greit å kunne ta ut batteriet. Når det slites ut, kan man bytte selv, og skal man ut på viddene kan man ha med seg en stabel batterier. Er ikke i tvil om at S3 knuser 1x.

 

http://www.trustedre...s3-vs-htc-one-x

 

 

jeg vil gjerne vite hvor mange i realiteten kjøper ekstra batteri og drar ut på viddene?

I min omgangskrets er det faktisk ingen som har kjøpt ekstra batteri siden nokia 7210 tider.

de fleste har siden iphone kom akseptert at ekstra batteri er greit men ikke nødvendighet.

 

utifra den trustedreviews så sier den i de fleste tilfeller.......technically the S3 wins...but you have to check the sets for your self and decide.

 

og det med flassing...jeg har ikke funnet noe steder der det står at One X flasser....men One S derimot fikk det frem på testen allerede.

 

jeg vil ihvertfall ikke velge S3 pga TW, det er nok for min del....selve SW til HTC er bedre gjennomført.

og ja man kan installere enn ny Launcher......men for meg så er Sense ålret å bruke.

 

jeg vil da ikke si at S3 er en dårligere telefon...men i noen punkter må samsung se seg slått...og så blri spm hva man mener er viktigst for en :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I tester har S3 bedre ytelse, S3 flasser ikke, S3 støtter som sagt minnekort, og S3 har bedre batteri. S3 får videre trådløs lading, og for de som er opptatt av SAR så har S3 superlav mens 1X har superhøy.

S3 sin tilgang til batteri er også viktig. Av og til låser slike ting seg og da er det greit å kunne ta ut batteriet. Når det slites ut, kan man bytte selv, og skal man ut på viddene kan man ha med seg en stabel batterier. Er ikke i tvil om at S3 knuser 1x.

 

http://www.trustedre...s3-vs-htc-one-x

 

Hvorfor driver du å forsøpler OneX tråden med svada? Det finnes dedikerte tråder der det diskuteres hvilken telefon som er best av OneX og Sg3s. Og leser du der, vil du fort oppdage at telefonene er temmelig jevne, og at du foretrekker S3, betyr ikke at den er overlegen HOX. For meg, og jeg vil tro 99% av andre, vil brukeropplevelsen være vell så viktig som resultater av en haug med syntetiske tester. Og der er faktisk HOX best ;)

Lenke til kommentar

I tester har S3 bedre ytelse, S3 flasser ikke, S3 støtter som sagt minnekort, og S3 har bedre batteri. S3 får videre trådløs lading, og for de som er opptatt av SAR så har S3 superlav mens 1X har superhøy.

S3 sin tilgang til batteri er også viktig. Av og til låser slike ting seg og da er det greit å kunne ta ut batteriet. Når det slites ut, kan man bytte selv, og skal man ut på viddene kan man ha med seg en stabel batterier. Er ikke i tvil om at S3 knuser 1x.

 

http://www.trustedre...s3-vs-htc-one-x

 

Hvorfor driver du å forsøpler OneX tråden med svada? Det finnes dedikerte tråder der det diskuteres hvilken telefon som er best av OneX og Sg3s. Og leser du der, vil du fort oppdage at telefonene er temmelig jevne, og at du foretrekker S3, betyr ikke at den er overlegen HOX. For meg, og jeg vil tro 99% av andre, vil brukeropplevelsen være vell så viktig som resultater av en haug med syntetiske tester. Og der er faktisk HOX best ;)

. For deg ja, jeg syns samsungen er bedre i bruk pga smart stay og slike funksjoner
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man deaktiverer at telefonen ringer siste anrop ved dobbeltrykk på headset? Tenker da når jeg skal skifte sang med fjernkontrollen. Skifter sang, men ringer også siste anrop. Skjer med både sennheiser og beats headset

 

Last ned JAYS Headset, fra Google Play.

Lenke til kommentar

Hvordan er htc x på avspilling av video? Leser at samsungs s3 spiser 1080p x264 til frokost, gjør htc det også? Kan den kjøre feks 720p x264? Eller er det ikke støtte for det?

 

Har lest litt om samsung sine barnesykdommer, er det noen som har noen ting eller bugs de irriterer seg over på one x?

Endret av teigas123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...