Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

Jeg hadde lignende problemer, ingen dekning i det hele tatt. Måtte sende den inn, verkstedet sendte meg en ny telefon.

 

Aight! Takk for svar! Han duden ringte meg tilbake og ingen hadde vært borte i lignende problemer, sender den inn imorgen, håper jeg får ny veldig raskt. Får klare meg med en iphone 4 så lenge, får bare ikke vise meg utendørs med den! :wee:

Lenke til kommentar

Når du kobler telefonen til pcen med en usb kabel, får du opp en meny på telefonen da? Der skal du velge "HTC sync manager". Hvis du ikke får den opp, dra ned menyen fra toppen av skjermen og trykk på "Kun lading" eller "diskstasjon" og du vil få opp sync valget :)

Lenke til kommentar

Det der var vondt å se på. Og hvor ofte gjør man dette?

 

S3 blir nokk den jeg går for uansett bga alle funksjonene den har som jeg trenger

 

Hehe... man gjør vel ikke slike ting så veldig ofte :D

Men det er greit å vite at telefonen faktisk tåler litt røff behandling. Jeg ble overbevist etter å ha sett denne drop-testen av One X. (klimakset kommer mot slutten av videoen)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe med litt tilbehør.

 

1. finnes det noen dock eller høyttalere som jeg kan ha f.eks på badet, helst noe som går på strøm. sånn som folk har prøvd.....kan fort bruke kabel hvis den ikke passer 100%.

 

2. er det noen som vet hvilke av Beats hodetelefoner(både inear/outear) som har mic sånn at de kan brukes til denne telefonen?

Lenke til kommentar

Har for tiden problemer med at telefonen ikke vil detektere simkortet. Det kommer når den blir brukt mye og blir varm virker det som.

 

Problemet er det samme som blir beskrevet i denne videoen (Videoen er ikke min):

 

Noen som har hatt lignende problem eller vet hvordan man skal fikse det? Har sendt forespørsel til kundeservice og de skulle kontakte meg igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Hei

 

Er ny i android verden. Kjøpte meg en HTC ONE X og er superfornøyd med denne. Det jeg lurer på er om det er mulig å bli kvitt stjernen som kommer i varslingsfeltet titt og ofte. Virker som om det er reklame som popper opp der. Noen der ute som vet noe om dette??

 

Ha en fin dag :-D

Lenke til kommentar

Eg skal kjøpe meg ny telefon no og surprise surprise so står valget mellom HTC One X og SG S3. Eg er i utgangspunktet meir fan av HTC sitt UI enn Samsung sitt Touch Wiz men etter å ha snakka med eit par eiera av One X som ikkje har vært heilt overbevist har eg no blitt litt usikker i mitt valg. So til dokke som har hatt telefonen ei stund, visst du skulle kjøpt ein ny tlf i dag ville du valgt One X eller S3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...